| Adrianna38 a întrebat:

Va rog sa ma ajutati cu situatia pe care o am. Dupa ce am dat examenele de admitere la liceu am terminat cu media 7.02 si am fost repartizata destul de departe de casa.Media la liceul pe care mi l-am dorit a fost de 7.47 si sunt foarte trista deoarece era foarte aproape de casa si era tot ce imi doream pentru a-mi urma cariera pe un profil uman. Liceul la care am ajuns are pe edu.ro notat doar o singura clasa de a 9-a profil uman, in care au fost repartizati doar 17 elevi (13 baieti si 4 fete... profil stinte-sociale). In conditiile in care am unele probleme de sanatate (rinichi, cai respiratorii si anemie) care necesita supraveghere medicala (adeverinta mea de sanatate nu imi permite sa fac sport si specifica ca sunt in observare medicala) si ca este o distanta destul de mare de familie si ajutor, fiind intr-o comuna liceul, se poate oare face un apel catre isj pentru un transfer catre liceul dorit? Am unele motive si media mea nu este cu mult sub cea mai mica cu care s-a intrat... + ca la liceul unde m-a repartizat ( zic eu umpic cam aiurea) am intrat prima cu 7.02 si se ajunge si la 3.80, la stiinte sociale. Nu mi-as dori ca dintr-o eroare la examen la romana, unde mi s-a acordat o nota total aiurea in comparatie cu ce am prestat sa ajung temir pe unde si intre temir ce indivizi care intra la uman cu medii sub 5 cand nici la mecanica nu mai intri cu atat. Va rog niste idei, sfaturi, mi-ar fi foarte utile, va multumesc din suflet. A, si am fost astazi si am vorbit cu directorul de la scoala respectiva si mi-a spus ca sunt 28 in clasa si ca el m-ar primi cu mare drag la liceu si ca ma asteapta cu bratele deschise acolo, doar sa solutionez treaba cu isj. Multumesc ca ati citit si va rog sa imi spuneti parerile si sfaturile voastre. Multumesc!

1 răspuns:
| alessia5158 a răspuns: