| zekykral a întrebat:

Bună ziua / bună seara tuturor. Aș vrea să fac postarea asta cât se poate de scurtă așa că nu am s-o lungesc: sunt un student în clasa terminală a învățământului liceal și după terminarea cu succes al celor XII clase plănuiesc să-mi continui studiile în străinătate. Pentru unele universități, termenul limită de aplicare este la începutul vacanței de vară. Întrebarea mea este, care este cel mai rapid termen pentru care pot să depun cererea de eliberare a foii matricole? Dar diploma de absolvire a învățământului liceal?

Am o oarecare bună idee despre temeii legali pe baza cărora se acordă aceste documente de studiu, doar că nu am reușit să găsesc o informație referitoare la când. Dacă aș fi să depun cererea în semestrul doi, este posibil? Și dacă da, câte clase ar fi trecute pe foaia matricolă?

Aș întreba personal la liceul în cauză aceste lucruri dar cel puțin momentan nu pot să fac acest lucru și probabil până în semestrul II nu voi putea.

Îmi cer scuze pentru eventualele greșeli de scriere făcute sau dacă am facut o confuzie undeva. Mulțumesc frumos și vă doresc o zi cât mai plăcută în continuare.

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu unul m-as gandi ca poti depunde cerere pentru aceste documente imediat ce termini anul scolar, respectiv undeva in luna lui florar, luna mai.

| zekykral explică (pentru anonim_4396):

Bună seara! Așa mă gândeam și eu. Personal tu cum ai procedat? Sau situația de atunci nu se mai aplică acum?

Aș avea termen până în Iunie, o să presupun că nu durează ca școala să elibereze documentele cerute așa de mult. Inițial este suficientă o foaie matricolă iar diploma de absolvire o pot depunde mai târziu, aplicația fiind făcută via online.

Ai mai multe informații în domeniu sau te poți interesa, dacă te rog frumos? Personal nu prea am pe cine să întreb așa că dacă m-ai putea ajuta tu, sau poate altcineva cu cunoștințe în domeniu:?

Mulțumesc frumos de răspuns, o seară faină îți doresc.