anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Bună ziua! Sunt elev, clasa a VII-a și la două materii am doar o notă, deoarece am avut probleme medicale în perioada în care s-au dau teste. Deci două materii la care nu se pot încheia mediile, dar la una dintre ele am dat un proiect, dar nu cred că-l va corecta pentru că profesorul este în grevă. Plus că nu-mi iese media la matematică. Menționez că la cele două materii mă descurc foarte bine (istorie, geografie) dar frica mea este că dacă profesorul de geo nu-mi va trece nota mă va lăsa repetent direct, adică eu știu că dacă am 3 corigențe mă lasă repetent. Îi urăsc pe profesorii ăștia, înțeleg că sunt în grevă, dar nu se gândesc deloc la noi? Efectiv sunt atât de stresat de-o vreme încât încep să mă simt rău, nu știu dacă are vreo legătură cu stresul, dar azi dimineață m-am trezit plin de sânge, mi-a curs din nas o grămadă... Îmi fine, ce credeți că pot face/ se va întâmpla? Vreau ceva sfaturi despre problema cu școala, despre sănătate nu îmi mai fac griji pentru că mi-am făcut analize, sunt bune.

1 răspuns:
| Alexia999997777777777777 a răspuns:

Stai calm, oricum școala o să se prelungească, luând din vacanta de vara ( perioada cât a durat și greva), nu o sa te lase nimeni corigent, majoritatea nu au notele încheiate, deci slabe șanse să ramai fix tu corigent, mai pregătește-te acolo unde crezi ca nu te descurci, cu siguranță când vor începe, vor trece la ascultări, teste, se vor ocupa de situații, etc.