anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Care liceu e mai bun din Timisoara dintre: Cd Loga si Colegiul National Banatean? Cum sunt profesorii acolo, dar elevii? Sunt licee intensive de limba engleza? iar ca obtional se studiaza spaniola sau germana?

Răspuns Câştigător
| corolav a răspuns:

Corect este „opțional" și nu „obțional".

| Starlight510 a răspuns (pentru corolav):

Da stiu, doar ca m-am grabit sa scriu repede si de asta am gresit

| Starlight510 a răspuns (pentru corolav):

Orice om greseste, deci nu cred ca tu n-ai gresit absolut niciodata, nimeni nu e perfect... oricum nu e un capat de tara ca gresesti o litera din graba

10 răspunsuri:
| corolav a răspuns:

Categoric, nu-mi pot permite să te judec și nici nu am nici un drept. Doar că, în acest caz nu e vorba de grabă și, implicit, de greșeală.
E vorba de deprindere, care e generată din greșita învățare a unor lucruri. A unor cuvinte, în acest caz.
Este aproape identic cu a spune „obstretică" ( pentru că așa sună parcă mai bine) cînd de fapt corect este „ obstetrică".
Ca şi cum am spune * delicvent* în loc de " delincvent", şi încă multe altele astfel de cuvinte, greşit învăţate şi rămase așa pînă cînd se produce un şoc, un declic care produce o mutaţie.
S - ar putea ca intervenţia mea, asupra erorii comise de tine, să fie declicul ce ar putea să te ajute.
Să ai sănătate!

| Starlight510 a răspuns (pentru corolav):

De fapt, ba era vorba de graba! Eu stiu mai bine cum a fost pentru ca eu am scris, nu tu si multumesc dar nu am nevoie de ajutorul tau stiu si singura sa scriu.

| corolav a răspuns:

Da, m-ai convins.
Din chiar acest ultim al tău mesaj îmi dovedești că ești o mică semianalfabetă.
Hai, pa!

| Starlight510 a răspuns (pentru corolav):