| wurgut a întrebat:

Ce facultate sa aleg? Facultatea de Drept de la Cuza sau cea de Informatica tot de la Cuza? Ma pricep la programare si sunt pasionat de astfel de lucruri, in schimb mi-ar placea si o cariera in sfera juridica (avocat, judecator, etc.).
Astept raspunsurile voastre!

Răspuns Câştigător
| MichelWolverine a răspuns:

Eu te sfatuiesc sa faci Facultatea de Informatica. Dupa cum a spus si ardnaxur1961, pentru drept, trebuie sa ai ori bani multi ca sa poti sa dai spaga pentru practica pe care trebuie sa o faci dupa (si nu sunt doar vorbe, stiu caz real in cazul unui prieten de-al meu) sau sa ai pile astfel incat sa poti sa o faci gratis sau ceva de genul. Am un prieten care e tot la Cuza la Informatica si mi-a zis ca ei primesc saptamanal cam cate o oferta de angajare (bine, asta nu inseamna ca se duc acolo si gata, sunt angajati, tot trebuie sa depuna un CV, sa fie chemati la interviu etc), plus ca in domeniul asta al informaticii sunt la cautare programatorii. Din punctul meu de vedere, ai sanse mai mari sa iti gasesti ceva de lucru cu programarea, mai repede si fara spaga. happy

4 răspunsuri:
ardnaxur1961
| ardnaxur1961 a răspuns:

Depinde de cati bani dispui. Ca absolvent de Drept, in Romania, numai ca sa faci practica pe langa un avocat sau notar, trebuie sa dai spaga la greu.
Ca informatician, se roaga lumea de tine sa instalezi chestii, poti sa-ti faci o firma a ta, sa nu ai sefi care sa te bata la cap.

| Neimportant a răspuns:

Depinde dacă te pricepi. Poţi să faci facultatea de drept dacă crezi că o să fii un avocat bun:p.

| KenJi a răspuns:

O prietena de-a mea a fost la Drept si nu a facut nimic, dupa drept trebuie sa te ia un avocat drept invatacel si sa mai stai cu ala 2-3 ani. Ceea de informatica ar merita, eu unul vreau sa dau la Cibernetica in Bucuresti sau la universitatea din Padova (Italia).

Oricum alege ce iti place si la ce stii ca de pricepi. Bafta!

| sufletista21 a răspuns: