anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce meserie aveti/la ce facultate sunteti/vreti sa dati? Cum e? Ce meserii va plac cel mai mult? Care este pentru voi factorul de baza pentru a alege o meserie?

Răspuns Câştigător
| mirea25 a răspuns:

Am să îți răspund la ultima întrebare pentru ca aia este singura care te poate ajuta. Meseria pe care o ai trebuie să te facă fericit. Gandeste-te ce îți doresti: timp liber, bani, să călătorești, etc... etc. Alt lucru:gandeste-te ce te atrag: stintele, literatura, muzică, sport. Sper ca te-am ajutat și îți urez succes.

2 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Momentan lucrez ca pfa, facultatea de vest hardware si software, un curs de office, vreau sa mai fac unu tot din domeniu anul asta, sa lucrez pe pc, pasiunea, placerea

| Irinamujoperufe a răspuns:

Eu sunt la jurnalism, dar ca sa ajungi sa practici o asemenea meserie trebuie sa treci de facultate si practica. In primul rand trebuie sa fii curios-oasa, sa-ti placa drumetia, pentru ca presupune sa ajungi in diferite locuri in timpul cat mai scurt si sa ai cunostinte in gramatica. E o meserie destul de frumoasa, de la care ai foarte multe de invatat