| danap a întrebat:

Ce parere aveti despre profesorii de la scoala/facultate din ziua de astazi?
Cum ati dori sa fiti tratati la scoala, atunci cand sunteti ascultati? Sau cum ati dori sa decurga orele, pentru a fi placute si utile!?
Motivatia-primeste

10 răspunsuri:
leonardk
| leonardk a răspuns:

Cred ca cel mai bun tratament din partea unui profesor poti primi atunci cand esti serios si iti faci datoria. Intotdeauna cand am avut probleme am cautat si rezolvat mai intai partea mea de vina si apoi pe a altora. Nu cred ca sunt multi profesori, cretini, care sa te subaprecieze daca tu iti faci treaba. Mai presus de toate trebuie sa intelegeti ca invatati doar spre binele vostru si nu pentru al profesorului. Aaa si ca sa stiti, un profesor pe care il cunosc foarte bine, a pierdut nu mai putin de 25% din salariu datorita guvernantilor de azi. Daca ai fi copil de profesor, te-ai simti umilit si nedreptatit?

| Irina a răspuns:

Cineva a spus ca cel mai bun sistem ar fi unul in care fiecare profesor are un salariu de baza iar pentru fiecare elev de-al sau care ia nota 10 primeste o suma bonus, pentru nota 9 o suma ceva mai mica, pentru 8 o suma mai mica, pentru 7 la fel. iar ce e sub 7 sa i se ia bani din salariul de baza sau chiar sa mai aduca de-acasa. Atunci ar fi cei mai interesati ca toti elevii sa invete si sa performeze.

| Kassandra1408 a răspuns:

SUnt in clasa a 12ea si pot sa iti marturisesc ca le-am vazut pe toate laughing cadavre didactice care predau din carti de la revoluti, profi super cool care se aseaza cu fundul pe banca si povestesc lectia, profi tembeli care asculta numai ca sa iti strice media, profi carora le place meseria si isi fac treba( desi sunt foarte rari) profi care au venit pe pile si sunt paraleli, profia care iau "cadouri" pentru note etc.