| βÚβÚ a întrebat:

Cine ma poate lamurii si pe mine cum va fi cu tezele de clasa a 8-a? Mai trebuie sa alegem dintre istorie sau geografie, sau sunt obligatorii? Testele de la mate si romana sunt unice? Cele obisnuite se mai dau? Explicati-mi ca sa ma lamuresc! ^^


MUltumesc!

6 răspunsuri:
| Maria46854213 a răspuns:

Nu sunt unice! Eu acum sunt a 8a si profesorii ne-au spus ca in 10 iunie terminam orele, parca prin 15 dam la romana, in 22 la mate, si eu dau dar inca nu se stie cand la engleza[pentru ca scoala are specialitate engleza]cele normale da se mai dau si pe langa cele normale[romana, mate]se mai da la alegere dintre geografie/istorie.

| anss23 a răspuns:

Nu se mai dau teze unice ne-a spus astazi diriginta cum va fi.
Noi cei de a 8a luam vacanta pe 10 iunie, peste zece zile adica pe 20 dam evaluarea nationala la romana, pe 22 la matematica, si pe 24 se afiseaza rezultatele.
Bafta la examene!

| ⇒ƒℓy◕ Øη◕ RαiηცỜω☻ a răspuns:

Pai la romana si la mate dai si teza obisnuita cum ai dat si pana acum, dar dai si examene. Si da trebuie sa alegeti dintre geografie si istorie.

| iidd a răspuns:

Deeci.sa`ti clarific eu problema b-)
la mate si la romana oricum o sa dam.si nu sunt teze unice, sunt teze simple.
cat despre tezele la istorie si geografie, pai.alegi tu materia la care vrei sa dai teza.
si pe 21 sau 22 iunie se da examenul de admitere la liceu.[pentru limba si lit. romana]
si pe 23 iunie - la matematica examenul de admitere la liceu.happy
ai inteles tu.haiii. te :*.

| Alexandra87889 a răspuns:

Buna!

Anul acesta nu se vor da teze unice ci examene la sfarsitul anului

Mi se pare ca examenul la Limba si lit. romana va fi in 20 si cel la matematica in 22

Nu se mai da la istorie sau geografie doar la cele doua pe care ti le-am zis mai sus

Da se mai dau si tezele obisnuite


Bafta in noul an scolar :*

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: