| AlanBasketball21 a întrebat:

Daca vreau sa merg la scoala profesionala in loc de liceu conteaza nota de la evaluarea nationala?

Răspuns Câştigător
| Marianuz a răspuns:

Iti recomand sa nu urmezi o scoala profesionala, e doar o pierdere de timp. Mai bine optezi pentru un liceu, termini clasa a 12-a si apoi tu alegi daca continui sau nu. In schimb, la profesionala, dupa ce termini cele 3 clase mai trebuie sa suplinezi cu inca 2 ani de liceu ca sa poti da bacul sau ca sa optezi pentru un job decent (majoritatea cer 12 clase).
Raspunsul asta este dat pe baza unor proiectii din trecutul meu. Tu decizi ce e cel mai bine pentru tine!

8 răspunsuri:
floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Dacă vrei sa fii la o școală profesională bună, atunci te prezinți la examenul de Evaluare Națională.
În caz că vei fi repartizat(ă) la liceu, poți ajunge foarte usor, prin transfer, la profesională.
Sunt și scoli profesionale slabe, unde sunt elevi care nu știu să scrie si să citească, ei merg doar ca să învețe o meserie.

| Strwberrs a răspuns:

Conteaza foarte mult la ce liceu te duci.

| SLexuS a răspuns (pentru Strwberrs):

Țin sa te contrazic, dacă face profesionala și vrea sa intre mai departe și e deștept poate nu contează neapărat ca a fost la tehnologic. Iar dacă nu vrea poate sa i-a diploma de bac ca e mai ușor la tehnologic și aia e.

| Strwberrs a răspuns (pentru SLexuS):

Asta zic

| LittlePoppy a răspuns:

Daca e o scoala buna, cu meserii cautate, conteaza.

| SLexuS a răspuns:

Depinde de liceu, la unele licee poți intra și cu media 1.5, depinde de locurile din aceea clasa

Răspuns utilizator avertizat
| StupidCucumber a răspuns:

Depinde. Am un coleg care a luat 3 și nu a intrat la profesionala care a vrut, l-au băgat la alta.
Dar o colegă a reușit. Depinde, cum ți-au zis, de liceu.