| daana a întrebat:

De ce la bac se poate copia, in schimb la admitere la facultate nici nu misti, iar daca te prinde, te da afara din examen?

16 răspunsuri:
| elena a răspuns:

La bac profesorii va lasa sa copiati, pentru ca vor sa scape de voi, iar la facultate, stiu ca admiterea se face pe baza de dosar, in afara de cateva, care dau un test foarte usor pentru departajare.

| cretzufinish a răspuns:

De ce nu?hee hee Eu sunt de parere ca profesorii de facultate sunt mult mai constienti de ce sunt in stare unii candidati si de asta reactioneaza in consecinta. Dovada ca in timpul facultatii nu se poate trece asa usor, cum se trece prin gimnaziu sau liceu si prof sunt invatati si au ochiul format, iti zic si din experienta. In timpul facultatii mele nu puteai sa misti un deget la examene, iar daca ne lasa mai moale, dadea drumul la radio ca sa le bruieze hands-free-urile unora. Si ar mai fi faza cu taxa. Daca te prezinti a doua oara, trebuie obligatoriu sa mai platesti o data taxa, la fel si la restantele din timpul anului. Unii nu vroiau nici de-al naibii sa-ti dea examenul prima oara, iar in toamna cand puteai da tot gratuit, nu-i gaseai pentru ca erau plecati in vacanta, pentru ca mai apoi, la 1 3-a prezentare sa iei note de 9 sau 10. Cum se intampla sa te "desteptezi" de la 3 sau 4, la 10?happy

| pengu a răspuns:

Pentru că la admitere, de obicei, sunt mai mult de 2 supraveghetori, dar şi din cauza faptului că cei de la facultate îi vor pe cei care sunt pregătiţi cel mai bine - deci au un motiv pentru a fi mai stricţi.

| cornel a răspuns:

Pentru ca acolo asista si profesori din scoala in care ai facut.si stiu cat stii.happy in schimb la facultate e altfel.

| karellen a răspuns:

Deoarece la admitere e vorba de o concurenta directa: concurezi cu altii pentru acelasi loc - asa ca te poti astepta sa fii denuntat chiar si de catre alti candidati carora le furi locul. la bac nu e cazul, acolo se pune problema doar de promovabilitate.

| pauladrian a răspuns: