| cosima11 a întrebat:

Este cineva pe aici care e student la Psihologie. sau macar are habar despre asa ceva?big grin ca eu sunt pe a 12`a si vreau sa dau la facultatea de psihologie din cj, insa as vrea si parerea altora. multumesc! :*

Răspuns Câştigător
| loredana2012 a răspuns:

Si eu vreau sa dau la psihologie, daca iti place va fi foarte frumos si usor, trebuie sa-ti placa sa lucrezi cu oamenii, sa-i asculti si sa-i ajuti

8 răspunsuri:
| Malvina24 a răspuns:

Eu sunt a -11-a si mi-as dori si eu sa dau la psihologie insa am auzit ca nu prea e bine(ai mei nu ma lasa)! Am auzit ca facultatea nu e grea, e chiar usor, relaxant, inveti de drag, mai ales daca iti place! Insa sunt foarte multi studenti, nu prea sunt multe posturi si la final castigi in jur de 7-10 milioane!~Deci te mai gandesti!(o facultate la altceva poate ar fi mai avantajoasa)Si mie imi place la psiho in clasa a 10-a am fost la olimpiada, si voi da si bac-ul la anul care vine! Eu iti doresc succces! pup

| Malvina24 a răspuns:

Malvynutza_woodytzu_forever

| EUSIATIT a răspuns:

Dupa cum scrii,, sigur intri la aceasta facultate. DEja trebuia sa fii hotarita de mult ce vrei sa faci dupa liceu, DAca abia acum te interesezi sigur mergi pe ideea. ma inscriu la facultate poate am noroc.[ nu ca te ai pregatit siti doresti ceva anume ] ai aptitudini. inclinatii spre aceasta facultate ] ai rabdare sa asculti oamenii, TREbuie sa ai si ceva inclinatii...

| Skylerx a răspuns:

Nu cred

| Luffy a răspuns:

Psicologia,
Ma fiecare universitatea e grea, e mai serioasa dar daca iti place totul e bine.
Nu-s la psiho dar am doi prieteni care is, una in spania altu in romania, si la amandoi le sclipesc ochii de fericire.
Depinde de ce iti place si cat de convinsa poti sa ajungi intre primii, caci cum a zis malynutza, is multi care se dau acolo...

Nu te speria nu te stresa, totul depinde de tine, e alegerea ta.

| LaMLaMlaMa a răspuns:

Mama mea e psiholog. o s-o intreb. o sa iti mai dau un raspuns.big grin