| gomen a întrebat:

Hei TPU.
Nu vi se pare ciudat ca elevii din clasa a 12-a sa ia meditații? Aici ma refer la faptul ca eu nu am întâlnit pe cineva fără meditații pentru bac. Pe toti îi aud cum va lua sau au luat deja meditații. Profesorii din România sunt de vina?

Răspuns Câştigător
| Alfred0703 a răspuns:

Nu neaparat. Materia e de vina: prea multa si prea grea. Nu e tot una ca un profesor sa iti explice o lectie tie si la inca 2-3 elevi sau tie si la inca 27.

10 răspunsuri:
| Sn4k3 a răspuns:

E foarte mult de invatat, destul de grea materia si nu multi stau noptile sa invete singuri. Mai usor mergi la un profesor, iti explica si macar stii ca esti atent acolo + ca majoritatea nici nu stiu ce sa invete/cum sa invete pentru bac. Si da, mai sunt si profesori care predau la misto.

| Yurisa a răspuns:

Depinde de materie, profesor, elev: la logica nu prea am avut nevoie d emulta pregatire pentru ca stateam cu profesorul de la clasa si explicam bine. M-am dus la o profa ca sa ma ajute sa inteleg materia teoretica.
La istorie nu am fost niciodata buna laughing Am fost bata. Daca nu faceam pregatire cred ca nu luam bacul. La clasa am avut o dobitoaca care imi punea note mici, nu explica, vorbea ce dorea ea si urla ca descreierata.
La romana la fel, ni se schimbau profii destul de des, am facut multe opere, jumatate din ele nici nu erau pentru bac. A trebuit neaparat sa fac pregatire sa inteleg ce trebuie sa invat, cum sa fac un eseu.
E greu sa explici la 30 de insi la un loc o materie greoaie, cand sunteti 2-3 intr-o camera e mai usor, profesorul are timp sa iti explice pe intelesul tau.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Mi se pare ciudat ca elev la uman să iei meditații pentru bac.
Trebuie să fii, oarecum, analfabet funcțional.

| Ssssmokin a răspuns: