| Maxx23 a întrebat:

Hello lumea.
Nu știu ce să fac, am probleme cu limba maghiară.
Încerc să îmi găsesc pe cineva maghiar care cunoaste română și maghiară, să mă învețe prin comunicare în limba maghiară. As vrea sa invat limba maghiara comunicand cu un maghiar, dar nu am cu cine. Merg la ore de maghiara numai de doua ori pe săptămână
Și nu de mult învăț maghiara..Sunt la nivel începător, dar am nevoie și de comunicarea cu maghiari.
Săptămâna viitoare încerc să mă înscriu la sala de fitness în Gyula, Ungaria și nu știu cum să îmi fac prieteni maghiari, eu stau în Vărșand, jud. ARAD și e graniță Ungaria România aici în zona mea. Sunt supărat un pic

11 răspunsuri:
| Caro34 a răspuns:

Buna! Nu-mi spune ca doar pentru sala aceea te straduiesti atata! Eu zic ca: engleza, germana si limba materna sunt importante! Vrei sa traiesti in Ungaria mai tarziu? Pot sa te intreb ceva in "secret"? Cum iti faci prieteni romani? Cred ca la fel poti proceda si cu ceilalti! happy Numai bine!

| Maxx23 explică (pentru Caro34):

Nu, o învăț pentru mine
Sa cunosc limba.
Numai ca ma refeream sa îmi fac prieteni unguri cu care as invata prin comunicare.

| Maxx23 explică (pentru Maxx23):

Și da, vreau sa trăiesc în Ungaria. Recunosc

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

O sa gasesti o unguroaica si dispare supararea.

| Maxx23 explică (pentru anonim_4396):

Nu e ușorbig grin

| mi25 a răspuns (pentru anonim_4396):

Poate sa fie si un ungur!

| Maxx23 explică (pentru mi25):

Și dacă ar fi un ungur? Care e problemă? Bravo noua băieților care să iubim și băieți! Numai voi lesbiene sa va ***?

| mi25 a răspuns (pentru Maxx23):

Ion catre Maria:
- Marie, hai sa facem dragoste.
- Nu vreau Ioane.
- De ce Marie?
- Eu is lesbiana Ioane.
- Ce-i aia Marie?
- Mie imi plac femeile Ioane.
- Pai, Marie, atunci si eu sunt lesbiana.
- Cum sa fi lesbiana Ioane? Nu se poate.
- De ce Marie? Ca si mie imi plac femeile.
Asa e si la mine Maxx23. Ca sunt barbat.

| mi25 a răspuns (pentru Maxx23):