anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ceea ce urmează sa va zic este un caz ceva mai ciudat. Sa începem. În primul rand ignorați-mi numele. Sunt un elev silitor, sunt la cea mai buna scoala din orașul meu care are locul 3 pe tara, trec în clasa a 8-a si am un examen de dat. Problema este ca, când eram la scoala schiopatam la matematica, pe partea de geometrie. La romana îmi este foaaaarte greu cu partea de gramatica. Nu pot sa înțeleg cum se fac genul acesta de probleme la matematica...pur si simplu nu am prins iar acum nu mai inteleg. Acum treaba sta astfel: încerc sa ii conving pe părinții mei de ceva vreme sa ma dea la MEDITAȚII, măcar la matematica pentru ca vine examenul și fără meditații nu voi putea scoate nici de un 9. Însă ei nu vor sa ma asculte. Îmi spun ca nu o sa ma dea niciodată la meditații, ca trebuie sa învăț de unul singur, iar mie mi-e teama ca nu o sa pot face fața. Ce sa fac? Cum sa ii conving ca pregătirea este un lucru normal în anii terminali? Nu este vorba de partea financiara... aproape toți colegii mei din clasa fac. Va rog, orice răspuns cu o soluție este bine venit.

Răspuns Apreciat de Editori
| ssilver a răspuns:

Tocmai ce am terminat cu examenul, asa ca iti voi povesti din experienta mea. Nu mi-a placut romana. Toleram gramatica si uram sa fac demonstratii. Singura parte ce chiar imi placea era sa scriu compuneri narative. Chiar daca o uram si reprezenta o corvoada pentru mine sa invat la romana, am lucrat foarte mult. Profesoara mea de romana era foarte buna si ne motiva pe toti sa invatam. Ea nu a fost profesoara mea decat in clasele 7-8. Nu am facut pregatire. Am luat 10 la romana.