Dragă prietene, după cum ştim elevul trebuie să-şi depăşească maestrul. După rezultatele profesorilor de la titularizare, cred că elevii au vrut măcar să fie solidari cu aceştia.
În rest aceiaşi strădanie pentru studiu, comună, desigur.
Cred ca,initial,situatia porneste de la sistem. Daca sistemul accepta ca un copil-care,pe langa faptul ca nu stie sa scrie corect(sau nu stie sa scrie deloc,pur si simplu!),nici nu stie sa citeasca-,sa treaca in etapa urmatoare a ciclului de invatamant precum gasca prin apa,atunci intampinam grave dezechilibrari ale acestuia.
Apoi situatia ia amploare din vina copilului care,vazand ca nu stie,se incapataneaza sa creada contrariul,ignorandu-si ignoranta(!).Si,ca o ultima suflare asupra focului arzand,apare si parintele care,vazand situatia copilului,se apuca sa imparta in stanga si-n dreapta,-"diverse"-,in speranta ca va absolvi!
Si ajungem din nou la sistem care,influentat sarmanul,ajuta cretinismul si idiotenia sa se strecuare,pana cand, la un moment dat, invatamantul va reflecta intr-adevar intreaga societate!