anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Pentru a deveni inginer constructor pot urma facultatea de construcții din Oradea?
Ce salar se câștiga in România in acest domeniu? Dar in străinătate?

Răspuns Câştigător
| Evolution a răspuns:

Logic ca poti deveni inginer constructor daca urmezi facultatea de constructii.
Salariu depinde cat de bun esti si unde ai norocul sa lucrezi.
Valabil pentru orice tip de facultate. In strainatate logic ca salariile sunt mai mari.
Alege ceva ce sa iti placa, banii vor veni pe urma. Fiecare meserie e banoasa daca stii sa o faci si esti bun.
Succes!

| Flori108 a răspuns (pentru Evolution):

Am auzit ca daca sunt fata nu prea se gaseste de lucru ca inginer constructor. E adevarat?

| Evolution a răspuns (pentru Flori108):

Nu stiu. Daca ai o facultate terminata, poti sa iti gasesti de munca indiferent daca esti fata sau baiat.
La mine la facultate sunt fete de la ingineria calculatoarelor, telecomunicatii, sudurii etc... care si-au gasit mult mai repede job decat baietii. La sudura de exemplu, fetele si baietii fac mai mult pe calculator proiectare si desene grafice.
Nu stiu in ce consta treaba la constructii, dar sunt sigur ca iti vei gasi de munca. Toti cei care sunt ingineri isi gasesc de munca.
Desigur, daca te si pricepi in ceea ce faci. Daca termini facultatea prin copiat si altele si nu stii sa faci nimic, e absolut normal ca nici-o firma renumita nu o sa te angajeze pe tine.
Succes!

| Flori108 a răspuns (pentru Evolution):

Multumesc mult. M-ai ajutat enorm?

4 răspunsuri:
| Începătorul988 a răspuns:

Salut. Bunicul meu care este la firma romana, dar face constructii in Germania, castiga 1500€ in mana, cu cazare platita.