| Sonnia a întrebat:

Pentru cei care invata in Iasi. Ce parere aveti despre colegiile: Negruzzi, National si Racovita? Intreb asta pentru ca sunt clasa a 8-a, iar din vara s-ar putea sa ma mut in Iasi ( sunt din HD ). Pana acum am media generala 10 si sper ca la examen sa iau note mari. Mi-ar placea sa invat intr-un liceu foarte bun, cu prestigiu, in care chiar se face scoala. Deci... cum sunt profesorii, elevii? Care sunt cerintele? Orice m-ar putea ajuta...

Răspuns Câştigător
| AxxyAlexandra a răspuns:

Buna Sonniahappy
In primul rand vreau sa-ti spun ca si eu sunt in clasa a 8a si sunt din Iasihappy
Si vreau de asemenea sa te felicit pentru media tahappy
Desi se spune ca aceste 3 licee mentionate de tine sunt de fite, s`a dovedit a nu fi chiar asa.
Am multi prieteni pe la aceste licee si toti au o parere foarte buna si sunt foarte multumiti ca au facut alegerea de a merge la acele liceehappy
Acum depinde si de ce profil vrei sa urmezihappy
Dintre toate cele 3 licee mentionate de tine cel la care se face cu adevarat carte si e un liceu serios e Racovitahappy
Daca o sa`mi spui si la ce profil vrei atunci o sa-ti zic si in ce sunt ele mai specializate, eventual ultima medie de admitere de anul trecut la fiecare profilhappy
Daca vrei sa vorbim mai multe da`mi id`ul tau pe privat, printr`un mesajhappy
Asta daca vrei.happy
Sper ca ti-am fost de folos.

1 răspuns:
| Corina a răspuns: