anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Bună seara! Am fost repartizată deja la un liceu, dar vreau sa aflu pareri si de la voi cei care ați fost la colegiile de care urmeaza sa va spun sau daca cunoasteti pe cineva de acolo care mi-ar putea raspunde la intrebari. Mentionez ca sunt din Iasi, deci vreau persoane din acest județ????
Desi deja am facut fisa de inscriere la Racoviță, doresc să știu cateva experiențe pe care le-ați avut voi la celelate licee.
Cu media pe care o aveam (9.80) puteam intra oriunde doream, insa am ales Racoviță deoarece e cel mai aproape de mine. Am facut o alegere buna? Sunt profesori pricepuți/de treaba/ care te învață/ carora nu le pasa/stricti acolo? Este bullying? Cum este psihologul scolii? Se copiaza? Cei de clasa a12a au luat note bune la bac?
Aceleasi întrebări le pun si pentru urmatoarele licee: "Costache Negruzzi", "National" si "Moisil".
De asemenea, cum se procedeaza daca doresti sa te muti de la liceu, in clasa a10a de exemplu? Multumesc!

3 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Profesorii sunt foarte buni peste tot, in special cu copii care sunt seriosi si invata.
Bullying exista peste tot, dar depinde cat esti de inteligenta si cat poti sa le arati ca nu-ti pasa, ignorandu-i.
Nu se copiaza, fiindca cei care copiaza primesc nota 2 si pot ramane corijenti.
Cei care invata cu seriozitate iau note bune si la scoala si la BAC.

Cu mutatul asta esti privit rau, ca un copil cu probleme de comportament sau puturos, care nu se poate adapta si este dat afara dintr-o scoala, plecand in alta scoala unde este privt la fel de rau.
Nu mai intreba de mai multe licee, ca nu s-a mutat nimeni la 3-4 licee ca sa-ti spuna tie cum este la fiecare in parte.
La liceu mergi sa inveti si daca nu vrei, esti notat ca tare, putna dsa ramai corijent sau chiar repetent.
Liceul nu este ca scoala generala si nu se mai pun note pe cadouri sau favoruri persoanle, aici se pun note pe cat inveti!

| anonimuldepetpu a răspuns (pentru Violleta2022):

Da, inteleg, mulțumesc! Nu de alta, dar am pus cele mai bune licee, unde da, aici se învăța, pe cand la altele de calitate inferioara nu prea... deci tot depinde! Iar la faza cu liceele, doar eram curioasa sa aflu din experienta cuiva care a terminat liceul sau este in liceu, nu ma refeream neaparat la mutat dintr un liceu in altul, dar mersi!

| dullcat a răspuns:

Buna.Raspunsurile acestea le puteai afla daca mergeai la targul liceelor acum cateva luni.De obicei fiecare liceu are cort si niste elevi reprezentanti iti raspund la orice iti trece prin minte.

Chiar si asa, tot ce ai intrebat aici e general valabil pentru toate liceele din tara.Da, vor exista profesori buni si profesori rai (e cat se poate de subiectiv), va exista fenomenul de hartuire, va exista copiat, vor exista elevi foarte buni care iau note bune la bac (poti cauta notele pe internet) etc.