| BlackNinja a întrebat:

Am o intrebare pentru cei din Iasi.Recomandati-mi si mie niste licee cu profil de mate-info sau stiinte ale naturii.Am medie destul de mare(9 chiar 9.50 cu noroc).Adica vreau sa stiu si cum sunt profesorii,colegii, atmosfera generala etc.

Răspuns Câştigător
| Sadop a răspuns:

Chiar daca ai si 10 media eu nu iti sugerez sa mergi la liceele de top, cica. Adica National, Negruzzi, Racovita.
Nu cred ca merita. Majoritatea elevilor de acolo se mentin facand meditatii, meditatii scumpe.
Mie, personal, nu imi plac aceste licee.
Tu te poti interesa mai bine. Sa-mi spui parerea ta.
Trecand peste aceste licee :
Colegiul National Garabet Ibraileanu ( mate info, intensiv info - 9.08, o clasa si stiinte ale naturii - 9.06, doua clase ).
Colegiul Mihai Eminescu ( mate - info bilingv franceza - 9.39, mate info biling engleza - 9.50, mate info intensiv geramana - 9.20, stiinte ale naturii - 9.55 ), Liceul Dimitrie Cantemir ( mate info, mate info intensiv info - 8.99 - cate 1 clasa, stiinte ale naturii, stiinte ale naturii intensib engleza 9.02 - cate o clasa ), Liceul de Informatica ( 6 clase, 9.12 ), Liceul Miron Costin ( mate info 8.94, stiinte ale naturii - 8.73 ), Liceul Vasile Alecsandri ( mate info - 9.16 si stiinte ale naturii unde nu este medie, clasa s-a infiintat anul acesta ), Liceul Teoretic Alexandru Ioan Cuza (mate info - 8.46 si stiinte ale naturii -8.45 ).
Bafta!

2 răspunsuri:
Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună.
Vezi la secțiunea licee, www.edu.ro
Pa, pa.

bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Vezi liceele şi mediile la linkul :
http://www.admitereliceu.ro/......iceu-pas-2


Toate cele bune.