| YellowGuy a întrebat:

Am trecut in clasa a 9-a, la profil de mate-info insa eu nu sunt foarte bun la matematica dar din nu stiu ce motiv imi place.Stiu e ciudat.Va rog spuneti-mi si mie cum pot deveni un as in mate. Vreau sa mentionez ca nu sunt un elev de 4-5 la mate, mai debraba 7-8 dar vreau sa devin mai bun.
Multumesc!

13 răspunsuri:
| katala a răspuns:

E laudabila intentia ta! Felicitari! Pentru rezultate mai bune exista doar o singura cale : cat mai mult exercitiu; asa ca lucreaza, lucreaza, lucreaza! Bineinteles, acolo unde te impotmolesti, trebuie sa intrebi pe cineva mai bun cum sa rezolvi; dar cu mult exercitiu ai sa vezi ca aceste momente vor fi din ce in ce mai rare. Spor la treaba!

| withoutme a răspuns:

Faci exercitii, te uiti la ex rezolvate pe net, ceri ajutorul unuei persoane care e mai mare, poate faci si pregatire daca vrei sa mergi mai bine mai mate.

| withoutme a răspuns:

Faci exercitii, te uiti la ex rezolvate pe net, ceri ajutorul unuei persoane care e mai mare, poate faci si pregatire daca vrei sa mergi mai bine mai mate.
uite niste site-uri pe care vei gasi ce doresti:
http://www.mateinfo.ro/forum
http://www.mateonline.net/
http://www.matepe.net/

| Pufuleti a răspuns:

Matematica se invata cu creionul in mana.
...
Sau poate nu. Eu sunt tot la mate-info si chestia asta nu e valabila mereu. Trebuie sa iti placa. Daca iti place mult si ai un profesor bun nici nu mai e nevoie sa lucrezi prea mult acasa.
O sa fie putin greu la inceput pana realizezi ca nu mai e matematica din generala, ci e mult mai grea.
Sfat: repeta functiile si ecuatia de gradul 2 big grin O sa lucrezi cu ele anul asta.


P. S.: Fara rautate, dar daca in generala esti elev de 7-8 o sa iti scada putin notele in liceu (in conditiile in care o sa ai un profesor ca lumea).

| Blue_2910 a răspuns: