| YellowGuy a întrebat:

Am trecut in clasa a 9-a, la profil de mate-info insa eu nu sunt foarte bun la matematica dar din nu stiu ce motiv imi place.Stiu e ciudat.Va rog spuneti-mi si mie cum pot deveni un as in mate. Vreau sa mentionez ca nu sunt un elev de 4-5 la mate, mai debraba 7-8 dar vreau sa devin mai bun.
Multumesc!

13 răspunsuri:
| katala a răspuns:

E laudabila intentia ta! Felicitari! Pentru rezultate mai bune exista doar o singura cale : cat mai mult exercitiu; asa ca lucreaza, lucreaza, lucreaza! Bineinteles, acolo unde te impotmolesti, trebuie sa intrebi pe cineva mai bun cum sa rezolvi; dar cu mult exercitiu ai sa vezi ca aceste momente vor fi din ce in ce mai rare. Spor la treaba!

| withoutme a răspuns:

Faci exercitii, te uiti la ex rezolvate pe net, ceri ajutorul unuei persoane care e mai mare, poate faci si pregatire daca vrei sa mergi mai bine mai mate.

| withoutme a răspuns:

Faci exercitii, te uiti la ex rezolvate pe net, ceri ajutorul unuei persoane care e mai mare, poate faci si pregatire daca vrei sa mergi mai bine mai mate.
uite niste site-uri pe care vei gasi ce doresti:
http://www.mateinfo.ro/forum
http://www.mateonline.net/
http://www.matepe.net/

| Pufuleti a răspuns:

Matematica se invata cu creionul in mana.
...
Sau poate nu. Eu sunt tot la mate-info si chestia asta nu e valabila mereu. Trebuie sa iti placa. Daca iti place mult si ai un profesor bun nici nu mai e nevoie sa lucrezi prea mult acasa.
O sa fie putin greu la inceput pana realizezi ca nu mai e matematica din generala, ci e mult mai grea.
Sfat: repeta functiile si ecuatia de gradul 2 big grin O sa lucrezi cu ele anul asta.


P. S.: Fara rautate, dar daca in generala esti elev de 7-8 o sa iti scada putin notele in liceu (in conditiile in care o sa ai un profesor ca lumea).

| Blue_2910 a răspuns:

Lucrezi exercitii, eventual te inscrii si la meditatie la un profesor bun sau rogi un prieten care se pricepe bine la matematica sa-ti mai explice cate ceva. Poate gasesti si un site unde se pot rezolva exercitii de mate si discuta rezolvarile.

| Marcelino a răspuns:

Dupa cum spunea fosta diriga(de mate):`Exercitii, exercitii si iar exercitii`. Daca ai o stare financiara buna poti plati un profesor/fost profesor de mate sa te mediteze.

| angel13 a răspuns:

Hmm... ia caietele din clasa a8a de la inceput si fa exercitii de acolo. matematica se invata prin exercitiu, exercitiu si iar exercitiu! happy Bafta!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu cred ca matematica este interesanta si ca trebuie sa exersezi! Insa sa nu te dai batut niciodata!/succes

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Sa devii mai bun

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Sunt cea mai vrza persoana care o cunosc la matematica nu stiu daca o sa trec clasa... am notele 3, 5, 5

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Care are urgent niste exemple de exercitii de calcul prescurtat
?

| mysterious1 a răspuns:

Io nici nu ma straduiam si aveam 7-8 nu stiu mah invata mai mult si cel mai bine tr sa inveti cu logica

| DemonicBlood a răspuns:

Nici eu nu le am cu matematica si recunosc ca in generala eram elev de 3-5 la matematica, dar m-a trimis tatal la meditatii iar dupa 7 luni am crescut radical. Acum sunt clasa a 10a si note foarte mari ( 7-10 ). Sau daca nu doresti sa platesti pe cineva care sa te invete incearca sa iti rezervi cate o ora doua pe zi si sa exersezi folosind un manual.