| Claudiu_Girgiz_1995 a întrebat:

Intrebarea mea ar fi:
La cate absente se repeta anul medical?
Adica povestea mea ar fi: Sunt elev la liceu in clasa a 10-a am media la purtare 10 pe primul semestru (27absente dintre care 19 motivate) acum pe semestru al doi-lea am in jur de 80 si ceva de absente dintre care numai vreo 20 si ceva motivate, acum asi vre sa aflu la cate absente motivate/nemotivate se repeta anul scolar din motive medicale sau ceva de genu. rog sa-mi raspunda doar cei care au cunostinte in acest domeniu. Multumesc ofer FUNDA celui care ma la lamureste.

4 răspunsuri:
| valentingb a răspuns:

Nu vei repeta anul, am avut vreo 200 iar o colega a venit la scoala 3 saptamani intr-un an, si tot a trecut. Amandoi pe motive medicale reale, ea cu dializa, transplant, etc.

| Alexander121 a răspuns:

Anul nu se repeta pe plan mediacal, daca ai probleme de sanatate Anul socalr "ingheata" pentru tine
Si in clasa a 10...nu ar cam trebui sa iti faci probleme din cauza absentelor mai ales daca ai un diriginte/diriginta intelegator/are, dar ai grija ca din clasa a 11 la 10 absente ai 1 punct la purtare automat fiindca nu mai este invatamant obligatoriu, la 20 de absente ai preaviz de exmatriculare si automat inca 2 puncte scazute la purtare, iar toate absentele care trec de 20 pot duce la exmatricularea ta pe tim de 5 zile, 1 luna sau definitiva...adica pana la incepera noului an scolar, sau la exmatriculare fara drept de inscriere 1 an sau 2 adica automat repetentie.sau repetarea anului scolar(vacanta prelungita, inainte de termenlaughing )
deci multa bafta si nu iti fa grij in clasa a 10 dar din a 11 ai grija

| bogdanho a răspuns: