| Λndrei a întrebat:

Salut,probele scrise de la bacalaureat ale olimpicilor sunt mai grele sau mai usoare ca ale noastre?

5 răspunsuri:
| DjTeolik a răspuns:

Sunt mai grele, altfel nu avea rostul. Aici se face o diferentiere intre olimpici.

| anonim_4396 a răspuns (pentru DjTeolik):

Exista si olimpici la sport...

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

E doar opinia mea, insa cred ca asta e tristul adevar. Acei "olimpici" sunt doar niste elevi inscrisi la licee de specialitate : sportive, arte plastice sau eu mai stiu. Nu sunt olimpici propriu-zisi...mai mult eu chiar nu am auzit niciodata de un liceu exclusiv pentru olimpici. Si tu poti fi olimpic la o materie gen mate, romana, dar asta nu inseamna ca te va pune ministeru intr-o grupa de genii si dai BAC-ul. Sper sa n-am dreptate, dar din pacate cred ca sunt mult mai grele subiectele noastre decat ale lor.

| Λndrei explică (pentru anonim_4396):

Pai am auzit ca s-a anuntat candva la TV,(poate pe Realitatea daca nu gresesc), cum ca subiectele noastre vor fi mai usoare ca cele de anul trecut.Adica vor fi de nivel mediu, cele de anul trecut fiind undeva intre mediu-greu.

| anonim_4396 a răspuns (pentru Λndrei):