| postarnacFTW a întrebat:

Sunt elev la o scoala profesionala si in aceasta vacanta vreau sa ma mut de la profesionala la un alt liceu dar tot la profesionala.
Am primit apobarea de la liceul respectiv, ca ma primeste, am mers si la liceul meu care sunt in prezent si am depus cererea, dupa multe rugi la director, [cererea era facut vineri si directoru de la liceu unde vrea sa ma duc mi-a aprobato abia luni, astazi]
Astazi, nu am mers la ore, m-am ocupat de tot ce trebuie iar dirigintele meu le-a spus colegilor mei ca cine vrea sa se transfere trebuie sa dea toti banii de bursa inapoi, [la scoala profesionala primim toti cei care nu fac mai mult de 10 absente in total, in tot anul, o bursa de 200 de lei ATENTIE! acordata de STAT, nu de scoala.]
Deci vreau sa stiu e posibil asa ceva? Bursa aia am primit-o de la stat, e meritul meu. Cum e posibil? Chiar trebuie sa dau toti banii inapoi? Eu ma transfer de la profesionala tot la profesionala, doar ca alt profil.
Astept raspuns va rog...

p.s Banii vin de la STAT! Eu cui ar trebuie sa ii restitui banii primiti, directorului, dirigintelui sa faca ei burta mare? E vorba totusi de aprox. 1000 lei...

Funda!

Răspuns Câştigător
| Hydrangeaceae a răspuns:

Bună.

Nu trebuie să restitui nici un ban înapoi. Probabil dirigintele le-a spus așa celorlalți să îi sperie, să nu se mai mute. Îți dai seama că școlii tale nu îi convine să își piardă elevii. Plus că dacă ar trebui să restitui ceva, ai primi vreun anunț sau o înștiințare scrisă. Nu poți da pur și simplu banii fostului director sau dirigintelui, este ilicit și pot fi sancționați. Prin urmare, stai liniștit și bucură-te că te-ai mutat.

Succes și o zi frumoasă!

| postarnacFTW explică (pentru Hydrangeaceae):

la asta m-am gandit si eu dar am vrut sa fiu sigur.
Daca imi va spune si mie ceva o sa ii spun ca platesc, dar vor sa primeasca parintii mei instiintare acasa ca sa stie despre ce e vorba, precizand si ce lege se aplica. Atunci voi plati.
Va multumesc!

4 răspunsuri: