| Robtiobaga a întrebat:

Salut, TPU! Ce părere aveți despre Colegiul Național Sfântul Sava din București?

Răspuns Câştigător
| noturbussiness a răspuns:

Poftim? Sunt elev aici de 4 ani și nu am văzut așa ceva niciodată în liceu. Perioada în care s-a ținut MUN-ul respectiv probabil că nu a fost în programul normal de desfășurare al orelor și deci, personalul care se ocupă de curățenie nu are nicio obligație în privința curățeniei pentru MUN. Te asigur că nu există droguri prin liceu, nu mai dezinforma. Nu am văzut in cei 4 ani niciun drogat în liceu, vorbim despre copii serioși care au reușit să demonstreze capacitatea lor in repetate rânduri și care nu au astfel de obiceiuri. Nu cred că e pertinentă părerea ta de observator, care a petrecut in liceu câteva zile pe perioada evenimentului respectiv. În plus, nu cred că un liceu poate fi clasificat la nivel general după cum se închid usile sau după cum ar mirosi în interior. Adevarata ierarhie se realizează după rezultatele la bacalaureat, olimpiade, după istoria și tradiția colegiului respectiv, meritocrația etc. Asta nu înseamnă că recomand neapărat liceul. E greu să rămâi pe o "linie de plutire" la toate obiectele, iar asta se întâmpla datorită faptului că profesorii sunt printre cei mai pregătiți din Bucuresti și au pretenția ca și elevii lor să stăpânească foarte bine materia. Nu recomand Sava/Vianu dacă vrei sa ai parte de o periadă a liceului mai relaxantă. Sunt pretenții mari la materiile de profil( mate, fizică, chimie) iar asta poate fi solicitant pentru cineva care nu a învățat sistematic până în momentul respectiv.

5 răspunsuri:
| marcela290 a răspuns:

Foarte slab

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Am fost la un MUN la sava cu niste prieteni.

M-a dezamagit total.

Clasele erau primitive:
-Videoproiectoare erau rable antice si un minut functionau pe urma o oră stateau inchise
-Nici macar nu aveau tabla de markere, ci de aia cu creta ca in clasele 1-4

Murdar peste tot:
-podele erau jegoase