| Ramo02 a întrebat:

Salut TPU
Lucrez si am un program foarte incarcat. Vreau sa fac scoala postliceala de asistent medical generalist. Si vreau sa lucrez ca asistenta daca termin. Daca merg mai rar credeti ca ma pot angaja. Stiu ca o sa ma criticati, inca o asistenta proasta bata dar nu am bani sa fac scoala daca nu lucrez. Legat de materii nu stiu cat sunt de grele si cum pot sa retin. Daca este cineva pe aici si ma poate sfatui. Pot sa ma angajez ca asistenta inca din perioada scolii? Atunci as renunta la locul de munca care il am acum.

Răspuns Câştigător
| PikaPikaChuChu a răspuns:

Pentru inceput ai putea studia in postliceala, macar ca sa lucrezi dupa aia in domeniu daca vrei sa dai la faculta la medicina.
Acum nu prea conteaza cat frecventezi cursurile, conteaza mai mult ce iti ramane in cap. Acorda timp si studiilor.
Poti lucra ca asistenta in timp ce faci postliceala insa cred ca dupa un an, nu imediat. aici ramane sa intrebi acolo
Succes

11 răspunsuri:
| Florentina9210 a răspuns:

Eu zic ca mai bine ai lucra, strangi bani si mergi la o facultate, nu sa faci o prostie de postliceala.

| FaraNume1245 a răspuns (pentru Florentina9210):

O facultate nu-ti creeaza viitorul.

| Florentina9210 a răspuns (pentru FaraNume1245):

Si o postliceala, o face?

| FaraNume1245 a răspuns (pentru Florentina9210):

N-ai inteles. Ma refeream ca poti sa ai 2 facultati ca poate tot pielea p*** esti.

| Florentina9210 a răspuns (pentru FaraNume1245):

Depinde, daca ai pile, in ziua de azi, faci orice!

| FaraNume1245 a răspuns (pentru Florentina9210):

Inca n-ai reusit sa intelegi.

| Florentina9210 a răspuns (pentru FaraNume1245):

Asa e, am uitat ca tu la toti le spui asta ''n-ai inteles'', cand de fapt tu esti cel care nu stie sa explice!

| FaraNume1245 a răspuns (pentru Florentina9210):

Cum ai mai vrea sa iti explic? Lumea asta nu se bazeaza pe scoala. Mai bine?
Poate nu stiu explica, dar inteleg cand altcineva imi explica.

| Ripley a răspuns (pentru Florentina9210):