anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Nu stiu ce sa aleg dintre Lazar si Vianu pentru mate info? Am auzit ca la Vianu nu prea mai ai viata sociala la cata matematica se face, iar la Lazar profesorii te obliga sa faci meditatii cu ei deoarece nu predau prea bine in clasa. Iar despre elevi din Lazar am auzit ca sunt cu fite iar cei din Vianu sunt tocilari.

Răspuns Câştigător
| Ana268086547 a răspuns:

Intra pe pagina liceului ( de Facebook ) si caută prin persoanele care au apreciat pentru ca de obicei sunt elevi, intri pe cateva profiluri si te uiti la persoanele care par sa fie implicate in mai multe activități extrașcolare, sunt mai sociabili si o sa te ajute cu siguranța happy

4 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Moțoc

| Ana268086547 a răspuns:

Poti încerca la Sava. Am o verișoara care e clasa a 12-a acolo si e destul de mulțumită ( Menționez ca ea a avut media 9, 90 si ceva asa ca putea sa mearga oriunde ) Adica ca in fiecare scoala sunt si profesori buni si profesori cu care nu faci nimic, ea este mate-info intensiv info si cel putin la informatica au un profesor foarte bun însă la mate nu au avut același noroc. Poti sa mai vorbesti cu seniorii de la diferite licee, de obicei ei iti mai dau cate un sfat bunwinking

| alexpetre999 a răspuns (pentru Ana268086547):

Idee e ca nu stiu sa iau legatura cu elevi de la Lazar.

| Ana268086547 a răspuns (pentru alexpetre999):

Intra pe pagina liceului ( de Facebook ) si caută prin persoanele care au apreciat pentru ca de obicei sunt elevi, intri pe cateva profiluri si te uiti la persoanele care par sa fie implicate in mai multe activități extrașcolare, sunt mai sociabili si o sa te ajute cu siguranța happy

| Taehyunv a răspuns:

Atunci alege un liceu de media 9.50 daca mai vrei sa ai si viata sociala.