anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Rog opinii, pareri in legatura cu organizarea timpului. Eu sunt la facultate si as dori sa imi raspunda si cei care sunt studenti sau au terminat. Voi cum va organizati timpul? Aveti un plan stabilit? Adica timp liber, invatat, lectura, vizionare film/documentar, gimnastica de dimineata (miscare), dieta, alte activitati. Cum si ce faceti? Cum invatati, care este metoda? Cheia succesului, reusita.

Va multumesc si sa aveti o primavara frumoasa!

4 răspunsuri:
| Castorul a răspuns:

Eu ma pot lauda cu un program destul de lejer la facultate.
Singurul program pe care mi-l fac este sa ma trezesc la timp sa iau micul dejun (in functie de ora la care incep la facultate), stau la cursuri, vin acasa, mananc, ma relaxez (filme, muzica, etc) si in general majoritatea cititului si scrisului il fac sambata si eventual imi mai aloc o ora sau doua din duminica. Si apoi o iau de la capat happy Deci incerc pe cat posibil sa nu am proiecte sau rapoarte mai "vechi" de o saptamana de rezolvat. Fac totul atunci cand mi se da, indiferent cand e termenul de predare.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Si inca o intrebare, la care nu sper sa raspunda cineva, dar o pun : Cei care luati 9 si 10 pe linie, cum invatati? ce faceti? Exista vreun secret care nu se zice nici cum? Inca nu am vazut si nici nu cred ca vreun olimpic sau o persoana cu 9 si 10 va zice vreodata metoda, cheia succesului sad

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Deci ești la facultate și ești incapabil să ai responsabilitatea propriei vieți? Unde te-au acceptat, la zoofilie la seral?

| EarsOfAFox a răspuns:

Nu exista niciun orar/plan sau organizare.