anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Rog opinii, pareri in legatura cu organizarea timpului. Eu sunt la facultate si as dori sa imi raspunda si cei care sunt studenti sau au terminat. Voi cum va organizati timpul? Aveti un plan stabilit? Adica timp liber, invatat, lectura, vizionare film/documentar, gimnastica de dimineata (miscare), dieta, alte activitati. Cum si ce faceti? Cum invatati, care este metoda? Cheia succesului, reusita.

Va multumesc si sa aveti o primavara frumoasa!

4 răspunsuri:
| Castorul a răspuns:

Eu ma pot lauda cu un program destul de lejer la facultate.
Singurul program pe care mi-l fac este sa ma trezesc la timp sa iau micul dejun (in functie de ora la care incep la facultate), stau la cursuri, vin acasa, mananc, ma relaxez (filme, muzica, etc) si in general majoritatea cititului si scrisului il fac sambata si eventual imi mai aloc o ora sau doua din duminica. Si apoi o iau de la capat happy Deci incerc pe cat posibil sa nu am proiecte sau rapoarte mai "vechi" de o saptamana de rezolvat. Fac totul atunci cand mi se da, indiferent cand e termenul de predare.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Si inca o intrebare, la care nu sper sa raspunda cineva, dar o pun : Cei care luati 9 si 10 pe linie, cum invatati? ce faceti? Exista vreun secret care nu se zice nici cum? Inca nu am vazut si nici nu cred ca vreun olimpic sau o persoana cu 9 si 10 va zice vreodata metoda, cheia succesului sad

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Deci ești la facultate și ești incapabil să ai responsabilitatea propriei vieți? Unde te-au acceptat, la zoofilie la seral?

| EarsOfAFox a răspuns:

Nu exista niciun orar/plan sau organizare.
La o facultate serioasa nu prea ia oricine 9 si 10 pe linie. Chestia e ca cei care au un scop bine determinat nu se vor stradui sa ia note mari doar ca sa ia note mari, atat timp cat nu le foloseste. Dupa ce termini facultatea pe mai bine de 99% dintre angajatori nu-i intereseaza media cu care ai terminat. Media ar conta doar prea putin doar la anumite stagii de practica/internship cu ceva exclusivitate pentru cei care cica au o pregatire teoretica buna in facultate, implicit note mari, insa nu e capat de lume! Depinde si de domeniu, ce-i drept.
N-ai decat sa-ti stabilesti planuri cate vrei. Nu-ti va reusi niciunul.
Timpul nu conteaza, ci cheful/motivatia.