| Ionut143 a întrebat:

Salut TPU, sunt a 8 si am note foarte slabe si nu cred ca o sa intru in examen. Daca ma duc la profesionala si dupa fac seralul, ce meserie pot avea si cati bani pot castiga?

7 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Am doi vecini: unul este profesor universitar (sotia farmacista), iar celalalt tamplar de mobila (sotia casnica).
Tamplarul sta mult mai bine din punct de vedere material (casa si masina mai scumpa).
Tamplarul a facut doar scoala profesionala si ucenicia la un atelier de mobila. Insa este un meserias renumit, inclusiv in mobila de stil, sculptata, iar concurenta nu are aproape de loc.

| Frank51 a răspuns:

Așa eram și eu în generală, și uite-mă într-un an sunt inginer, sau cum s-ar traduce, prost cu diplomă.

Fi antenă la ce îți zice un moș cu facultate, mai bine o meserie făcută bine pe bani mulți, decât șoarece corporatist pe salariu de femeie de servici.

| Iote a răspuns:

Depinde ce specializare faci la scoala profesionala. Aia va fi meseria pe care o vei face. Poti sa-ti alegi ce-ti place si acolo sa te duci. E bine ca vrei sa continui la seral.

Răspuns utilizator avertizat
| Anonimul151 a răspuns: