| Andrei_Buzduga_2001 a întrebat:


Sunt elev in clasa a 8-a, si am intrat la Seminarul teologic din BUCURESTI(am dat un examne separat si am fost admis). Vreau sa va intreb daca mai conteaza ce nota iau la examenul de a 8 a ținând cont ca am intrat 36 de elevi si au fost 56 de locuri! Adica pot sa iau si mai putin de 5! Sau trebuie minim 5?
Eu practic sunt la Seminar, ca mi s-a spus sa nu mai completez foaia cu optiuni! Fundita pentru cel mai bun raspuns! mersi

2 răspunsuri:
| FlorianAlin2711 a răspuns:

Da, contează mult. Gândeşte-te că poate altcineva care a dat examenu' şi a luat notă mai mare ca a ta are din start mai multe şanse la un loc şi te situează automat sub el. Să îţi dau un exemplu: Dacă Ion ia 6 la examen si tu 5, iar Ion vrea să intre şi el la seminarul teologic, cu siguranţă o să îţi ia locul. Gândeşte-te că sunt mulţi ca Ion, mulţi care vor să intre şi ei în seminar şi iau 6, iar tu doar 5. Învaţă şi pregăteşte-te bine. Dacă ţi-am fost de folos, lasă-mi un mesaj. Baftă!

| Andrei_Buzduga_2001 explică (pentru FlorianAlin2711):

Eu sunt deja la Seminar! Las o balta.Am vb la Secretariat si ma lămurit! Mersi oricum!