| floruits a întrebat:

Salut TPU
Sunt o elevă din clasele V-VIII și am o doamnă de română foarte exigentă.
Doamna de română are elevi preferați.
Când am dat un test, o fată a luat 8 dar i-a trecut 9 pentru că este "turcă" ( Ea s-a mutat în România când a avut 4 ani și știe foarte bine limba română ) Fata aia nu învață deloc, desenează în timpul orei, nu își face temele și mereu răspunde greșit la ore. Un alt coleg de al meu este musulman și nu învață absolut nimic, înjură, i-a spus doamnei de română că e grasă, mereu ia 4 sau 5 dar îi trece 6!
M-am săturat de acest lucru!. O colegă i-a spus doamnei dirigintei despre dumneaei, dar nu i-a păsat deloc ( Doamna dirigintă cu doamna de română sunt prietene foarte bune ).
Doamna de română mereu țipă la noi când răspundem greșit dar la cei preferați le explică.

Întrebarea este:
Ce trebuie să fac ca să fiu preferata doamnei de română?

Eu iau numai note de 9 și 10 iar cea mai mică notă este 8. Mereu îi aduc cadourii la doamna de zile speciale. Eu sunt cuminte la oră, citesc numai romane ( Exemplu: Enigma Otilei, Mara ), scriu la ore și învăț decent.

Vă rog frumos urgent!
Dau fundă

Răspuns Câştigător
| Niciunnumedeutilizator a răspuns:

Dacă spui că fata din Turcia nu-și face temele și nu e niciodată atentă la ore mă miră faptul că a luat nota opt. Cred că doamna profesoară a trebuit să treacă cu vederea cam multe greșeli să ajungă să-i dea opt - lucru pe care aparent nu-l face cu celălalt "preferat", care spui că ia 4 sau 5 inițial iar apoi i se crește nota cu un punct. Să aibă oare legătură cu faptul că i-a zis profesoarei că e grasă?