| RazvanP9 a întrebat:

Salut, vreau sa ma transfer la mate info. Doar ca la mine in clasa sunt foarte multi elevi cu note mai mari decat ale mele. Cam toti vor la bio chimie si la filo. Cei care nu intra la filo sau bio chimie, pot sa intre la mate info iar eu sa nu mai am sanse? Adica, trebuie sa alegi mai multe optiuni si daca nu intri la una, sa intri la cealalta? sau daca nu ai intrat la un profil, nu te mai poti transfera si ramai la liceul la care esti?

4 răspunsuri:
| mdany a răspuns:

De obicei se pune prima optiune la care doresti sa intri. Tu fiind "primul" inscris inaintea altui coleg care are a doua aceeasi optiune ca a ta, evident tu vei intra inaintea lui indiferent daca are medie mai mare sau nu.

| RazvanP9 explică (pentru mdany):

Mersi, si depinde de data la care depui actele pentru transfer? adica conteaza daca cineva le depune cu o zi inainte?

bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Cererea de transfer o depui la liceul la care doreşti să te transferi ( la un SINGUR liceu; iar dacă îţi va fi refuzat transferul vei putea depune o altă Cerere la ALT liceu )!

Dacă liceul la care depui Cererea are mai multe specializări, atunci poţi trece pe Cererea de transfer TOATE acele specializări, în ordinea dorită de tine ( cu precizarea că doreşti transferul la una dintre ele, PREFERABIL în ORDINEA menţionată )!


Vezi alte detalii în răspunsurile pe care ţi le-am dat anterior ( la celelalte întrebări )...


Toate cele bune.

| bursuc001 a răspuns (pentru bursuc001):

Vezi şi Art. 219-230 din R.O.F.U.I.P. aprobat prin Ordinul MEN nr. 5115/15.12.2014 de la linkul :
http://siphd.ro/doc/legi_site/2015/omen5115_2014.pdf