anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:


Vreau păreri despre Universitatea din Oradea. Mulțumes anticipat!

5 răspunsuri:
| WhiteLife a răspuns:

Bună! Eu sunt studenta la Oradea, vin anul 2. E ok. Se preda, sunt profesori exigenți, sunt și la care nu le pasa de materie, sunt și profi care tipa și te fac în toate felurile și profi care te tratează foarte bine. Depinde și de specializare acum. Eu sunt la Farmacie. Dacă îți e mai aproape decât Cluj, e ok. Plus ca sunt mai putini colegi în an, ceea ce e mai fain.

| catalan98 a răspuns (pentru WhiteLife):

Salut WhiteLife! Eu voi fi student din această toamnă în primul an la facultatea IETI... Ști ceva despre această facultate?:-)

| WhiteLife a răspuns (pentru catalan98):

Hmmm... Cred ca clădirea e lângă campus (dacă plănuiești sa stai la cămin va fi aproape). În rest... Felicitări pentru admitere! Oradea e un oraș frumos și liniștit. Probabil ca în domeniul tău la Timișoara fi fost o alegere mai buna (Politehnica e foarte bună pe chestia asta), dar și la Oradea e bine. Adică termini faculta, te-ai angajat, sau chiar și mai repede. Nu prea știu să-ți dau detalii legate de facultate, nu cunosc pe nimeni de acolo. Numai chestii generale, după cum vezi happy Vor fi lucruri care îți vor plăcea, altele nu, unele mai ușoare, altele mai grele. Dar vei trece peste toate și va fi bine happy Mult succes să ai!

| catalan98 a răspuns (pentru WhiteLife):

Mulțumesc! Îți sunt recunoscător pentru răspuns!:-)

| WhiteLife a răspuns (pentru catalan98):

Cu drag happy mai așteaptă, poate mai sunt persoane aici chiar de la acea facultate și vor răspunde.