| Agent47 a întrebat:

Sunt elev in clasa a 10-a si cand doamna diriginta ne-a rugat sa predam manualele am realizat ca am lipsa 5 manuale. Ce as putea face? Multumesc anticipat

10 răspunsuri:
| AvalohAlyn a răspuns:

Trebuie sa cumperi altele 5 manuale noi sau sa platesti contravaloarea lor.Din pacate asta e procedura.Fii mai atent pe data viitoare.Numai bine

| AFR81 a răspuns:

Eu in clasa a 8-a am avut lipsa vreo 3 manuale, in a 9-a iar vreo 3, iar in a 10-a nici nu m-am mai obosit sa merg in ziua in care se predau. Nu mi-a zis nimeni nimic, nu a stat nimeni sa numere sau sa scrie pe vreo lista. S-ar putea sa scapi si tu. Du-te cu ce ai si comporta-te ca si cum le-ai avea pe toate. Depinde de regulile din liceul vostru, de cum se desfasoara aceasta predare a cartilor.

| Agent47 explică (pentru AFR81):

Ne-a trecut doamna diriginta pe o lista care ce a predat

floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Ori cumperi altele, ori plătești amenda. Tu ai fost chiar neglijent!

| KamaSutra a răspuns:

Pai ori le cumperi, ori faci un xerox.ori nu le mai dai.depinde de liceu

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

In cel mai rau caz trebuie sa le platesti sau sa cumperi tu unele noi.
Dar si la mine s-a intamplat, mi-au lipsit vreo doua manuale si le-am dat decat pe cele pe care le aveam.
La fel si colegilor mei le-au lipsit carti si nu s-a intamplat nimic, depinde si de liceul in care esti si cat de stricti sunt cu regurile astea.
Pana atunci cauta mai bine prin casa sau intreaba colegii poate au luat ei vreo carte de a ta din greseala.Esti sigur ca ai primit oricum toate manualele?
Oricum asteapa pana cand le predai si te descurci tu atunci.Nu esti singurul care nu-si mai gaseste manualele cand trebuie sa le predea.

| Agent47 explică (pentru anonim_4396):

Mai am colegi care nu le au dar diriga a zis sa le cautam pe acasa...

| MolnarsȘtefania a răspuns:

Ai putea să cumperi acele manuale lipsă ca să nu-și dea seama

| alexvesa15 a răspuns: