| Vlad203847 a întrebat:

Sunt elev la mate-info. As vrea sa ma inscriu la olimpiada de latina, dar profesorul de la noi din scoala a refuzat, pe motiv ca nu am participat la pregatiri suplimentare cu dansul. Tin sa mentionez ca am primit anii trecuti medalia de bronz pe tara de 3 ori, iar motivul pentru care nu am participat la pregatiri este programul incarcat cu celelalte materii. Ma pot inscrie independent la olimpiada, si daca da cum? Multumesc

Răspuns Câştigător
| dullcat a răspuns:

Buna.Eu stiam ca trebuie sa te inscrie un profesor sau o profesoara.In caz ca acest profesor e singurul din liceu nu prea stiu cat succes vei avea. Vorbeste totusi cu el, sa iti dea o testare sau ceva prin care sa ii demonstrezi ca te descurci si ca meriti sa te inscrie? Daca nu te cunoaste deloc si nici nu faci latina la clasa e de inteles de ce nu prea vrea sa-si complice existenta cu tine.Zic sa insisti, eventual vorbeste cu digirinta/dirigintele tau sa iti puna o vorba buna, ca nu ai nimic de pierdut, ba chiar sunt sigura ca il vei surprinde placut pe proful asta.Succes!

| Vlad203847 explică (pentru dullcat):

Ma cunoaste, am fost la olimpiada cu dansul de 3 ori inainte, dar anul acesta nu am mai avut posibilitatea de a merge la pregatire

| dullcat a răspuns (pentru Vlad203847):

Si acum este prea tarziu sa mai faci pregatire?

| Vlad203847 explică (pentru dullcat):

Dupa parerea sa, da

| dullcat a răspuns (pentru Vlad203847):

Nu stiu ce sa zic.Fie mai insisti, fie alegi sa participi la anul?

| Vlad203847 explică (pentru dullcat):

Multumesc de ajutor, o sa mai insist si daca nu merge o las pe anul viitor

7 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Daca profesorul de latina a refuzat, inseamna ca stie cat de nepregatit esti si nu doreste sa te faci de rusine acolo sau sa-i compromiti lui mandria. Cred ca profesorii sunt cei care inscriu elevi la olimpiade, nu altfel.