| Feri5 a întrebat:

Sunt puțin nehotărât în ceea ce privește alegerea unei facultăți. Mă descurc la biologie și chiar îmi place foarte mult materia asta. Învăț de plăcere, nu pentru note. De asemenea, mă descurc într-o oarecare măsură și la chimie. Nu pot zice că sunt as în chimie, dar nici "începător" nu-s.
Informatica și TIC-ul se numără printre materiile la care mă descurc cel mai bine. Îmi place să lucrez cu Office și să rezolv multe probleme de programare la info.
În ceea ce privește fizica, am plăcerea de a învăța, de a explora, numai că mă izbesc numai de piedici la fiecare problemă. Deși fizica este și una dintre materiile preferate, nu prea mă descurc, sunt mai mult începător.
Cu matematica mă descurc la un nivel mediu. Este o materie care îmi place, dar nu-s capabil să rezolv probleme mai grele de algebră și trigonometrie. La geometrie e nașpa, nu știu mai nimic.
Mi-ar plăcea să și predau, pentru că ador lucrul cu elevii și aș fi un profesor care își iubește elevii și simte, în schimb, iubirea lor.
Am de ales dintre:
1. Medicină
2. IT
3. Finanțe - Bănci
4. Inginerie aerospațială
5. Airline Commercial Pilot
6. Biologie & Chimie
Sunt pe profil real, științe ale naturii.
Ce păreri aveți?
Dau funda celui mai detaliat răspuns!

Răspuns Câştigător
| Floridori a răspuns:

1.Medicina- pari o persoana mult prea sentimentala, emotiva si nesigura, deci nu prea te vad disecand cadavre, printre multe alte lucruri (poate ma insel doar happy );

2.IT- desigur, este de viitor, dar daca nu vrei sa ai un job mediocru, intr-un birou micut oarecare, trebuie sa excelezi in acest domeniu.Insa da, e de viitor si financiar este ok;

3.Finante-Banci: chiar nu stiu ce sa zic pentru ca am cunostinte care au terminat aceasta facultate si acum lucreaza intr-un local de pacanele, unele au posturi frumusele la banca, iar unii care nici nu sunt capabili sa lege doua cuvinte, cum e Viorica-Vasilica, ajung consilieri BNR;