| Ucigasuldeprostie a întrebat:

Sunt student anul I ( nu se stie cat timp ) si am intampinat o problema care m-a bulversat pur si simplu. Sunt la Facultatea de Ecologie profilul Stiintele Comunicarii. Azi 05.10.2011 Decanul a intrat in clasa sa ne informeze ca cei de la Ministerul de invatamant au luat o decizie cu privire la numarul de locuri admise la zi si fara frecventa dupa cum urmeaza: 60 locuri zi si 50 fr. Intrebarea mea este: Cum e posibil sa limitezi locurile unei facultati dupa ce s-au incheiat inscrierile la toate facultatile din tara? Noi suntem 105 inscrisi la zi si n-i s-a spus in felul urmator. Ori 45 din voi se muta la fara frecventa ori dam o reevaluare si pierdeti locul sau daca aveti noroc o sa fiti repatizati la fr. Acest caz s-a intamplat si la ASE si la Medicina si alte facultati. Sunt curios daca ce a facut Ministerul Invatamantului este corect avand in vedere situatia drastica de la bacalaureat din acest an? Cati dintre voi au mai patit asta?

Răspuns Câştigător
| corolav a răspuns:

Sincer, nu am mai auzit de o asemenea situaţie, pînă acum, în ultimii 50 de ani.
Numai într-o ţară ca România se poate întîmpla aşa ceva.
În unele ţări sînt legi valabile de cîteva sute de ani iar la noi nu sînt valabile nici măcar o lună de zile.
Asta, precum şi admiterea în facultăţi fără examen de bacalauret le întrec pe toate.
Unde eşti, tu, Ţepeş Doamne?

0 răspunsuri: