| RadioactiveUranium a întrebat:

Sunt un elev ca oricare altul in clasa IX la profil real,stiinte ale naturii, doar ca programul meu e super incarcat cum cred ca e si al vostru.Am 30 de ore pe saptamana,si da profesorii ne pun sa tocim, ne pun sa invatam cate 10 pagini din carte uneori 30 de pagini de PDF,eu sunt la stiinte ale naturii si nu am facut niciodata un experiment la chimie si la fizica, Oh da si am 3 ore de fizica si 2 de chimie.AS VREA O SCOALA IN CARE SE PUNE BAZA PE MATERII IMPORTANTE PROFILULUI MEU : ROMANA,MATEMATICA,FIZICA, CHIMIE SI BIOLOGIE.As putea avea 5 ore de romana 5 ore de matematica 5 ore de fizica 5 ore de chimie si 5 ore de biologie.ASTA VREAU SA POT SA FIU PREGATIT CUM TREBUIE PE ACESTE MATERII.Sincer mie desenul mi se pare inutil adica daca as fi avut inclinatii acum eram la un liceu de acest profil. Daca as fi avut voce la fel acum eram la un liceu de profil.Voi ce ziceti?

P.S. Tot ce am zis luati-o ca atare, nu vreau revolutie sau altele rolling on the floor))

Răspuns Câştigător
| nonamenohate a răspuns:

Asa e si la mine.Si eu sunt tot pe profil de stiinte si mi se pare o mare porcarie tot ce se intampla.Profesori ne dau prea multa materie INUTILA de invatat. Nu avem ce sa face.Ar fi super tare sa nu putem alege materile pe care le dorim si sa facem multa practica, sa ne arate.Am locuit o perioada in Germania si acolo nu e deloc asa.Nu au mult de invata, doar chestii usoare si de baza.
Eu ma gandesc ca poate mi sxe pare mie multa materie, poate in a 10 -a se va schiba ceva.Da am zis sa suport astia 3 ani si ceva de liceu, ca poate in viitor voi avea o meseie buna.
laughing)

9 răspunsuri:
| AvalohAlyn a răspuns:

Bine ai venit in Romania! Aici s-a inventat prostia! Era o melodie asa.
Tocmai ai facut cunostinta cu sistemul de invatamant de cacao din tara noastra.Nu ai ce face, conformeaza-te si de la facultate poti sa faci ce iti place. Facultatea conteaza si e altfel.

| Zaygon a răspuns: