| anonima125 a întrebat:

Va rog mult sa ma ajutati vorbitorii de limba germana!
cum se traduce urmatorul textulet?
in poza g apare o familie frumoasa formata din 4 membrii (tata, mama si doua fetite)
casa in care stau ei este foarte curata
ei stau pe o canapea si se uita la stiri. televizorul negru sta langa dulap.
canapeaua este langa o masa pe care sta telecomanda
mama si tata poarta ochelari si blugi.mama are in brate o pisica mare si frumoasa. fetitele amandoua sunt blonde. cea mare are o bluza albastra iar cealalta are o bluza galbena
cred ca mamei ii plac florile pentru ca in spatele lor sunt doua plante ingrijite
dar imi pare rau pentru familie pentru ca stau prea aproape de televizor si in scurt timp vor purta si fetitele ochelari haha


dau fundita si "inteligent"

2 răspunsuri:
| Aurorah a răspuns:

Buna! Iata aici:
erscheint das Bild einer schönen Familie, bestehend aus vier Mitgliedern (Vater, Mutter unde zwei Mädchen)

hinter ihrem Haus ist sehr sauber

sie sitzen auf einer Couch unde gerade die Nachrichten. Schwarz-TV-Ständer in der Nähe der Schrank.

Couch ist eine Tabelle, die neben der Fernbedienung sitzt

Mama unde Papa trägt eine Brille unde hat ihre Arme blugi.mama eine große schöne Katze. Beide Mädchen sind blond. hat einen großen blauen Hemd unde der andere hat eine gelbe Bluse

Ich glaube, Mutter liebt Blumen für zwei Anlagen hinter ihnen betreut werden

aber leid für die Familie, die auch an den Fernseher sind in der Nähe unde wird bald mit Brille unde Mädchen haha
Cam atat!

| Raluca082001 a răspuns:

Hey uite aici:
Abgebildet ist eine schöne Familie g, bestehend aus 4 Mitgliedern (Vater, Mutter unde zwei Mädchen) auf denen ihr Haus sauber ist sie auf einer Couch sitzen unde sah die Nachrichten. Schwarz TV stehen neben den Schrank.

Es ist neben ein Couchtisch auf dem sitzt der entfernten Mutter unde Vater trägt eine Brille unde Jeans MOM hat eine Raubkatze in seinen Armen unde schön. Beide Mädels sind blond. das Meer hat eine blaue Bluse unde der andere hat eine gelbe Bluse, ich glaube, ihre Mutter Blumen liebt, weil dahinter zwei Pflanzen ordentlich sind, aber tut mir leid für die Familie für den Aufenthalt zu nah an den Fernseher unde bald tragen, unde Fetitele Gläser haha