| ScapaMaDeEa a întrebat:

Mama mea nu ma iubeste... Mereu tipa la mine, ma bruscheaza si nu ma lasa sa fac nimic. Sunt o eleva model, am numai 10 pe linie. Am 14 ani jumatate si mi-am facut un prieten. Cand au aflat ai mei m-au amenintat cu bataia, mi-au zis ca ma desfigureaza etc. Eu am o bunica care imi ia de toate si am noroc cu ea, pentru ca daca ii spun mamei :" Imi iei si mie?" Ea: "NU!"
sad De cand au aflat ca mi-am facut un iubit nu ma mai lasa pe afara, ma baga in casa si ma face de ras in fata copiilor cu anumite vorbe! sad
Viata mea e distrusa, nu inteleg de ce se comporta asa cand eu le-am adus lor lauda din partea oamenilor pentru ca sunt olimpica la toate si in camera mea am medalii si diplome pe toti peretii! Am devenit depresiva, deseori ma gandesc la o posibila tentativa de suicid, s.a.m.d. Nimeni nu ma poate ajuta? sad

40 răspunsuri:
| fabiola a răspuns:

Ce inseamna pentru tine iubit?

Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună.
Ai întâmpinat și tu o problemă și ameninți cu suicidul!
POTOLEȘTE-TE!
Orice problemă are o rezolvare, la tine fuga de situație nu este cea mai bună variantă.
Lasă spiritele să se mai calmeze și într-un moment liniștit vorbește cu mama ta.
Nu uita, că și din punctul meu de vedere, ești mică pentru "iubit", și asta dacă cunoști adevăratul sens al cuvântului.
Pa, pa.

| plasticsmile a răspuns:

Nu trebuie sa te gandesti la lucrul asta, la tentativa asta de suicid, asa este firea parintelui sa fie protector desi este evident ca ai tai exagereaza destul de mult, incearca sa ii faci pe plac si nu ar fi trebuit sa ii spui ca ai prieten. Cel mai bine este sa mergi sa vorbesti cu ea si sa ii spui exact ce simti macar sa te descarci

| ScapaMaDeEa explică (pentru plasticsmile):

Nu i-am spus eu! Mi-au controlat telefonul, sunt pe abonament si au cerut factura detaliata. Ma persecuta! sad

| plasticsmile a răspuns (pentru ScapaMaDeEa):