| anonim1 a întrebat:

Am o problema f serioasa, am 26 de ani sunt de profesie electrician si sunt un baiat fff timid.Vb cu o fata caare ma iubeste f mult de 4 ani, accum ar veni momentul sa ne casatorim.Nu am atata curaj in mine sa merg sa vb cu parintii ei si sa pun lucrurile la punct.Totimpul am impresia ca rad oamenii de mine, ma simt infeerior fata de toata lumea.catea-odata iau niste pastile,alprazolam si ma simt mai bine, Cateodata cand sunt asa intre oameni parca sunt speriat, se vede asta pe fata mea.Sa consult un psiholog,un psihiatru,nu stiu ce sa ma mai fac. Evit sa ies cu colegii, cu prietenii pentru ca am impresia ca ma fac de ras, ca se uita toata lumea dupa mine si rad de mine...

5 răspunsuri:
| cristimihailov a răspuns:

Eu as rezolva problema asta odata. Pt binele tau si al ei.

| OoBunnyoO a răspuns:

De cele mai multe ori este in capul tau.
Parintii tai nu vor rade de tine, nu au motiv. Mai ales daca stiu de relatia voastra si te cunosc.
Incearca sa iti repeti ca doar ti se pare sa incearca sa ignori ceea ce crezi tu ca vor crede ceilalti despre tine.
De asemenea incearca sa iesi cu colegii. Trebuie sa incerci sa iti depasesti retinerile, iar asta nu vine dintr-o data. Trebuie sa exersezi putin cate putin. Daca dupa o perioada in care vei incerca sa exersezi sa iesi din aceasta bula de teama si tot nu iti iese, poate ar fi momentul sa incerci sa cauti indrumarea un psiholog.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Fenomenul de paranoia.
Spune-ti in minte:
" Nu de mine rad, eu nu fac lucruri stanjenitoare/rusinoase."
Si vorbeste cu parintii fetei, nu cred ca musca thinking

| shainitainii a răspuns:

Of, nu da cu piciorul la un viitor frumos doar pentru ca te gandesti la ce spun altii despre tine. Incearca sa fii indiferent. Si daca rad de tine sau nu, ce? Mereu vor fi oameni care te plac si oameni care nu te plac. Important e sa ii pastrezi aproape pe cei care te plac, ca de exemplu fata aceea care te iubeste! :*

| ana0409 a răspuns: