| anonim1 a întrebat:

Am o problema f serioasa, am 26 de ani sunt de profesie electrician si sunt un baiat fff timid.Vb cu o fata caare ma iubeste f mult de 4 ani, accum ar veni momentul sa ne casatorim.Nu am atata curaj in mine sa merg sa vb cu parintii ei si sa pun lucrurile la punct.Totimpul am impresia ca rad oamenii de mine, ma simt infeerior fata de toata lumea.catea-odata iau niste pastile,alprazolam si ma simt mai bine, Cateodata cand sunt asa intre oameni parca sunt speriat, se vede asta pe fata mea.Sa consult un psiholog,un psihiatru,nu stiu ce sa ma mai fac. Evit sa ies cu colegii, cu prietenii pentru ca am impresia ca ma fac de ras, ca se uita toata lumea dupa mine si rad de mine...sunt nebun?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
4 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Intrebarea mea e nu ai senzatia ca uni isi vor raul? ca comploteaza impotriva ta? cum te-ai inteles cu parinti, frati tai?

| DrLolo a răspuns:

Da ar trebui sa consulti un psiholog problema este ca nu esti increzator in tine si aceasta chestie iti da un complex si automat te vei simti inferior celorlalti si nu mai lua alprazalam ca este o pastila puternica si se administreaza pe baza nervoasa.cea mai buna solutie este sa mergi sa stai de vorba cu un psiholog

| MrChange a răspuns: