anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Cati copii v-ar placea sa aveti daca situatia materiala sau sanatatea nu ar fi o problema? Si de ce genuri/sexe, daca aveti preferinte? (Optional, puteti sa va motivati raspunsul.)

Raspunsul sa fie totusi realist, adica luand in calcul si cat timp le puteti acorda personal, etc.

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Un baiat si o fata.

11 răspunsuri:
| cristi202 a răspuns:

Doi baieti, si doua fete. Fetele sa fie frumoase ca mama lor, baietii sa fie destepti ca tatal lor happy.

| mgtow a răspuns:

0 copii, nu prea as avea timp sa fiu cu ei si m.ar vedea ca un strain in casa zicand ala strabate drumuri prin europa si de noi nu are timp sa se ocupe. E bine cu banii sa am acolo sa ma simt bine cu ei ca altceva nu ma incalzeste

| CuriousStuff a răspuns:

2- O fata si un baiat (poate sunt prea "mecanic/statistic" dar e situatia ideala, 2 copi care sa ia exact locul meu si al sotiei. Astfel populatia nici nu creste nici nu scade. (Apropo de filmul Inferno, ca tocmai l-am vazut)

| vocea a răspuns:

4 copii.

| AdelaElena88 a răspuns:

Imi doresc o fetita si un baiat ai mei, si sa infiez inca 3 copii:o fetita de culoare neagra si un baietel cu decendente celtice, cu parul roscat si pistrui si o fetita asiatica. Motivul: prin diversiteatea aceasta rasiala vreau sa ii invat sa se iubeasca si sa se accepte indiferent de culoarea pielii sau de origine. Stiu ca 5 copii suna chiar mult laughing Si mie mi se pare mult dar ar fi foarte frumos daca as avea suficiente resurse materiale incat sa ii cresc pe toti.Si pe la 40 si ceva mi-as mai dori o fetita, pentru ca atunci copilasii si-ar lua zborul in lume si eu as simti ca raman singura, plus ca un copil facut atunci cand esti mai in varsta e altfel. ( stiu de la mama mea)

| Drimmero a răspuns (pentru AdelaElena88):

Inca pe atat si deja aliniezi o echipa de fotbal pe teren!

| AdelaElena88 a răspuns (pentru Drimmero):

laughing Buna asta