| Anto100 a întrebat:

Hei, TPU. Cred ca am luat 6 la biologie. Vreau sa spun cred pentru ca profesorul a spus ca a corectat cateva lucrari si a spus notele, dar eu, cum era galagie nu am auzit prea bine. Problema e ca eu mai am un 8 la bio si mama s-a suparat destul de tare pentru acel 8. Nu stiu ce e cu mine am invatat pentru amandoua testele, dar cand a venit ziua sa dam testul parca m-am pierdut. In general sunt o eleva buna am note de 8, 9, 10, dar mama niciodata nu e multumita. Sunt la profil de stiinte ale naturii si anul trecut am avut media generala 9, 76. Vreau sa dau la medicina, dar mama imi spune ca:'Vrei sa dai la medicina, dar iei 8 la biologie?' Ma cam descurajeaza si chiar nu-mi imaginez ce-o sa zica de sasele ala daca la nota 8 nu a mai tacut o zi intreaga.

Răspuns Câştigător
| SynapseNinja a răspuns:

Și eu sunt la fel, chiar dacă învăț tot am emoții la teste, dar mai ales la oral. Mai ales că profa mea de biologie e severă și are o față că atunci când te ascultă te intimidezi și uiți cam tot. Dacă aș lua 8 la bio, cred că mama mi-ar face statuie. Ai putea să îi spui mamei tale că tu înveți pentru teste, dar din cauza emoțiilor te intimidezi și uiți cam tot ceea ce ai învățat. Că până la urmă, notele nu reprezintă neapărat inteligența unui elev, ele nu au nicio valoare. Că un elev poate să împuște notele și să se laude că e inteligent, dar de fapt să fie prost de bubuie. Îi mai poți spune că nu contează neapărat notele de la oral, ci cea de la bacalaureat. Eu zic să nu te mai gândești la asta și să muncești pentru visul tău, că totul se face prin muncă și daruinta. Că dacă muncești poți deveni ceea ce îți place, adică medic, și cu ocazia asta îi poți da peste nas cu notele ei. Explică-i că trebuie să înțeleagă și preferințele tale.

3 răspunsuri:
| Sn4k3 a răspuns:

Pai notele nu prea au importanta, se mai intampla sa iei note mici si daca crezi ca nu o sa afle, poti sa nu-i spui si astepti sa iei alta nota mai buna.

| RainmakerX a răspuns: