| Acele96 a întrebat:

Ne cunoastem de 3 ani, iar acum avem 1 an de cand am inceput sa locuim impreuna. Daca la inceput ieseam la plimbare, mergeam in diferite localuri, mereu ma rasfata macar 1 luna cu flori, sampanie, luminari, acum totul s-a schimbat. De cand locuim impreuna nu mai iesim nicaieri. Ne certam mai des, daca vine de la lucru, mereu este obosit. Nu mai comunica cu mine, vesnic trebuie sa trag din el cu cirligul. Daca il intreb, se supara si se enerveaza. Daca la inceput imi scria sms cand era la lucru, acum nu imi mai scrie nimic. Am comunicat cu el referitor la aceasta, iar el vesnic gaseste scuze. Ba nu are minute in cont, ba nu i-a dat in cap sa scrie de pe internet. Mai bine zis nu vrea. Mentionez ca eu sunt studenta si invat, iar el lucreaza si are un grafic ce variaza,( lucreaza in 3 ture: fie de dimineata, fie de la amiaza, fie noapte. Eu invat de dimineata. Clar ca nu il rog sa-mi scrie cand suntem ambii in casa, dar cand nu este alaturi de mine, macar un sms cu vorbe dulci sa scrie, nu doreste. De ziua mea macar o floare nu mi-a daruit, sau macar sa cumpere un tort cu luminari. Nu mai vorbesc de sex, ca facem numai cand doreste el. Nu mi se deschide, nu am cu cine sa vorbesc. Am incercat sa comunic cu el, iar el e indiferent. Daca azi ii zic, miine imi scrie si atit, mai mult nu depune efort. Nu tin minte cand m-a rasfatat ultima data cu vorbe dulci. De asemenea, mobilul lui nu suna niciodata. Daca suna vreodata atunci sunt parintii lui, care la intebarea " ce facem?", vesnic le raspunde, ca dormim, sau ne odihnim, ma pregatesc de lucru, etc ca sa evite sa vorbeasca cu ei in prezenta mea. Cu parintii mei ne impacam foarte bine, mereu ne ducem acasa, stam la masa. La parintii lui nici nu ne ducem, nici nu ii suna. Chiar parintii lui se supara de faptul ca venim in localitatea unde locuiesc ei, si la parintii mei ne ducem, dar la ai lui nu. Eu i-am zis de vreo cateva ori sa ne ducem la ai lui, iar el daca accepta, atunci ne ducem fugitiv, nicio