| FlorinPetras a întrebat:

Am o foarte mare rugaminte la voi si va multumesc din suflet daca ma puteti ajuta. Am o foarte mare pasiune si anume fotografia, insa din pacate nu prea imi pot urma acest vis din cauza situatiei materiale. Imi puteti spune va rog frumos cum as putea face rost de un aparat de fotografiat destul de bun? Am cautat sa si muncesc pentru a strange bani, dar din pacate nu am gasit, sunt elev in clasa a 12 a si mi-as dori macar sa gasesc de lucru pentru a-mi putea procura un aparat foto. Daca va ajuta cu ceva va pot da pagina cu fotografiile realizate de mine (cu un aparat imprumutat). Va multumesc din suflet! Si poate se gaseste cineva care sa ma poata ajuta! As fi dispus sa fac aproape orice!

6 răspunsuri:
| Anduta_1569 a răspuns:

Vai..cand vad astfel de cazuri in care cineva isi doreste ceva, ii place, se pricepe, dar situatia financiara il impiedica, parca imi cade cerul in cap.Si eu vreau un Ciobanesc Australian de rasa, dar nu prea am bani pentru achizitionarea lui.Romania! In alte tari tot prostul are un aparat foto si un caine de rasa.Pfff..Imi pare rau ca nu te pot ajuta sa-ti cumperi un aparat fotostraight face.
Oricum, cand o sa-ti cumperi un aparat sa-mi arati si mie niste fotografii facute de tine.Bafta!

| Mihaela1964 a răspuns:

Mi-ar place sa vad fotografiile facute de tine.Mi-ar place si sa stau de vorba cu tine, lasa-mi te rog o adresa de messenger prin mesaj privat.Multumesc anticipat.happy

| ToțiPentruUnu99 a răspuns:

Http://www.okazii.ro/......a133931521 uitate pe siteul asta si cauta ce vrei.suntsi mai ieftine si mai scumpe, si la second hand si nou sper sa-ti implinesti visul :D

| Andreea_Mihaella_1998 a răspuns:

Ma...in principiu..nu conteaza ce aparat ai. obiectivul face pozele. poti sa.ti iei un aparat de tot rahatul si sa.l faci special prin obiective [un obiectiv fix, macro, fisheye, etc] vezi si tu acum...

| Sp3ciaL0pS a răspuns: