| Alina1223345 a întrebat:

Salutare! Pentru cei care stau la Cluj sau urmează să se mute, ce alternative de job uri am dacă sunt viitoare studentă (la taxa, cel mai probabil) care nu are experiență de muncă și 0 venituri. Deci pe scurt, cum sa ma întrețin? laughing Am anxietate cand ma gândesc că vreau sa merg la facultate intr.un oraș nou, unde n am pe nimeni, 0 ajutor dar totuși asta îmi doresc. Cei care vor să mă descurajeze, n-au decât să ocolească întrebarea. Am uitat să menționez că nu știu să fac prea multe, de aici și neîncredera mea că pot face ceva.
Mulțumesc!

6 răspunsuri:
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Cu bicicleta să distribui la Glovo, etc.

| Alina1223345 explică (pentru sadrian46):

Amuzant ești domnu Adrian

| Smolbean a răspuns:

Mega image/profi au nevoie disperata de oameni. E program lejer, poți merge în functie de orarul de la facultate.
Poți în weekenduri sa ai grija de copii, sau mai este varianta sa plimbi cainii?‍♀️ de obicei se pun anunțuri pe grupuri de Facebook/ziar

| Alina1223345 explică (pentru Smolbean):

Iubesc animalele, cred ca ar fi minunat. Sa ai grija de copii e o responsabilitate foarte mare, mai ales daca sunt mici, ceea ce nu mi asum. Mulțumesc! happy

| CataaS a răspuns:

La Profi am avut o prietena care a lucrat in Cluj și se plătea prost. Avea avantajul ca putea lucra part time. Dar in general la supermarketuri este și multă munca și pana acum nu am auzit sa se plătească bine. Nu neaparat sa fie așa cum spun.
In schimb dacă încerci in mall-uri, știu ca ai și foarte multe beneficii. Cum ar fi reduceri pentru personal sau chiar Primești cadou produse. Știu despre Sephora și Levis, tot de la prieteni care acolo lucrează. La Levis ai și varianta de part time.
Experienta o capeți pe parcurs. Aia e, toate au un început. Doar sa fii tu dispusă sa înveți, atenta și serioasă.
Clujul e plin de locuri de munca. Găsești tu ceva.
Bafta! Sper sa găsești ce îți dorești!

| Alina1223345 explică (pentru CataaS):