| DDCC a întrebat:

Bună TPU!
Am trimis acest mesaj la câțiva prieteni, în speranța că m-ar putea ajuta, însă niciunul din ei nu mi-a dat un răspuns (unii au zis că nu mă pot ajuta, alții că trebuie să caut în interior așa ceva. și nu în alții).
Mesajul este: Acum câteva zile mi-am zis că dacă aș vedea cum trăiesc unii oameni vai de capul lor, m-ar ajuta pe mine să îmi înfâng unele frici pe ideea: Uite că eu am asta din plin și ei nu o au. Oare mă poți ajuta cu ceva linkuri pe tema asta sau ceva site care abordează tema asta? Am căutat acum pe net însă dau doar de câte o știre sau clip pe youtube. Mă refer la ceva în genul unui azil de bătrâni sau oameni pentru care fiecare zi e un chin, care m-ar putea face pe mine să apreciez mai mult fiecare secundă pe care o trăiesc.

O chestie legată de asta: Eu sunt student la Info și am un coleg în cărucior. El e foarte conștiincios, se vede că se implică foarte mult în activitățile legate de facultate. Și eu observ la el cât de greu îi e, prin faptul că pentru orice acțiune, aproape, are nevoie de ajutorul altei persoane.
De multe ori când mă aflam într-o stare proastă emoțională doar gândul la ce face el, apoi mă uitam la mine și vedeam câte pot face eu ușor, spre deosebire de el. Și asta m-a făcut să mă trezesc puțin la realitate.

Sper că îmi înțelegeți întrebarea și sper că mă puteți ajuta cu un răspuns.
Iar dacă nu, măcar am încercat.

3 răspunsuri:
| blAster85 a răspuns: