| forlucky a întrebat:

Ce fac daca cei de la Cargus au gresit adresa? 18.01. 2017 19:44:40 BUCURESTI Scanat de intrare in stoc
19.01.2017 3:20:19 BUCURESTI DF Iesire din depozit catre tranzit
19.01.2017 5:04:04 TARGOVISTE AF Sosire in centru (Huid: H00000000707995)
19.01.2017 8:30:08 TARGOVISTE AR Deconsolidare in centru
19.01.2017 16:38:53 TARGOVISTE Destinatar negasit la domiciliu: Trimis SMS
19.01.2017 17:05:49 TARGOVISTE Revenire in depozit avizat (nelivrat)

4 răspunsuri:
| dannyel86 a răspuns:

Simplu: le dai telefon si remediezi problema.
Le spui ca adresa nu e corecta.

| forlucky explică (pentru dannyel86):

Problema este ca, coletul a fost trimis la sediul magazinului

| dannyel86 a răspuns (pentru forlucky):

Discuta cu cei care vand produsul. Nu te-au sunat, sa iti spuna ca sunt probleme la livrare si ca datele ar putea fi eronate sau incomplete?
Daca ar fi avut numarul tau de telefon, poate te contactau.
Daca nu au facut-o, desi aveau numarul tau de contact, o parte din vina le apartine.
Poate ti-au semnalat deficientele pe mail, cine stie...
Contacteaza-i si vedeti cum rezolvati problema. happy

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ii suni si le spui ca au gresit adresa. Au numar pe site-ul lor.O sa astepti vreo 10 minute pe o melodie frumoasa ( poti sa faci si niste exercitii fizice cu ocazia asta laughing ) si cand intrii in contact cu un reprezentant ii zici ce s-a intamplat, awb-ul si ce mai intreaba.