| Kitty a întrebat:

La profilul filologie dau teza la limba 1 studiata?

Răspuns Câştigător
| Negyox a răspuns:

Poti sa alegi intre cele 2 limbi studiate, mai ales ca majoritatea din clasa cred ca vor da la engleza (ceea ce vrei si tu). Eu spre exemplu am lb 1 germana, dar teza o dau la engleza, deci se poate. happy. Teoretic cel putin, ar trebui si practic, dar depinde acum si de cat de intelegatori sunt profesorii.

7 răspunsuri:
Janina
| Janina a răspuns:

Da, fireste

| Kitty explică:

Pe mine m-au trecut acolo ca am studiat prima data franceza, in clasele 1-4, iar in 5-8 am fost la alta scoala unde aveau prima limba studiata engleza si m-am adaptat foarte usor cu tot ce invatasera ei pana atunci. Deci pana la urma sunt avansata la engleza si daca limba 1, acum la liceu, este franceza, eu nu vreau sa dau teza la franceza! Nu din cauza ca nu m-as descurca, doar ca nu prea imi place mie franceza. Vreau sa ma bazez pe engleza si asta va intrebam, daca dau teza la prima limba studiata de mine (acolo in foaia matricola fiind franceza, ceea ce mie nu-mi convine) sau pot sa -mi aleg dintre cele 2?

| Danitzu a răspuns:

La filo dai teza la romana. engleza sau franceza daca esti la intensiv egleza sau franceza.la latina si la istorie sau geografie la alegere.deci in total dai 4 tezebig grin

| itsanewdawn22 a răspuns:

Poti da la ambele limbi moderne studiate.
Cred ca la asta te referi.
Doar ca trebuie pe parcursul unui an scolar, sa dai in ambele semestre teza al acelasi obiect, deci nu te poti razgandi sa zicem in primul sem sa dai la engleza si in al doilea la franceza.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Da, se da teza la limba pe care ai studiato, la limba care este prima, de exemplu eu dau teza la franceza avand acelasi profil ca sitine

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Da fraero

| iulyana_9567 a răspuns:

Alege ke crez u ca iti place kel mai mult

Întrebări similare