| CinevaXX a întrebat:

Am un router wireless si un router normal doar cu cabluri pe care il folosesc acum.

Pot folosi ambele routere in acelasi timp, cel cu cabluri e intr-o camera iar cel wireless la 2 camere distanta, se poate face o singura retea si aceasta conectata la internet? Daca da, as fi recunosctator pentru instructiuni. Din cate am vazut imi pot conecta laptopul la retele WPA si WPE folosind parola de pe routerul wireless dar fara conexiune la internet si nu imi vede nici calculatoarele de pe "routerul cu cabluri", sau invers, acestea nu vad laptopul. Nu am introdus nici un cablu in routerul wireless in mufa DSL, sunt incepator.


Multumesc mult anticipat.

1 răspuns:
| gaoaza a răspuns:

Da, in principiu nu este foarte greu. Primul router are IP-ul providerului de internet si da in reteaua interna (sa zicem de exemplu ) 85.85.102.1. De la acest router, pe cablu se duce si la al doilea router care daca este mai avansat poate fi folosit ca si switch din setarile interne sau daca nu, bagi cablu in portul "wan" si setazi manual clasa de IP-uri din reteau interna de forma (sa zicem) 192.168.150.1 Toata chestia este sa fie diferenta intre IP de WAN si IP de LAN (ip intern). Daca nu ai rezolvat inca problema mai da-mi detalii cu ce vrei sa faci sau ce ai vrea sa iasa si vedem cum facem.